داوطلب عضویت در شورای شهر یاسوج با حضور در گلزار شهدای یاسوج حضور یافت و ضمن ادای احترام به شهیدان سرافراز و اولین شهید سلامت استان دکتر زارعی کاندیداتوری خود برای رقابت انتخاباتی شورای شهر یاسوج را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲ 14 March 2021

داوطلب عضویت در شورای شهر یاسوج با حضور در گلزار شهدای یاسوج حضور یافت و ضمن ادای احترام به شهیدان سرافراز و اولین شهید سلامت استان دکتر زارعی کاندیداتوری خود برای رقابت انتخاباتی شورای شهر یاسوج را اعلام کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رازیان در حال حاضر مسئول روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان  بوده و  ۱۳ سال سابقه خدمت در سیستم بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود دارد.
رازیان در حاشیه ثبت نام خود گفت:بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر میدان دادن به جوانان خلاق و پای کار ،بنابراین مدیریت جهادی مصداق مدیریتی است که در آن، فرهنگ سازمانی در راستای تحقق اهداف سازمان تداوم داشته باشد و اهداف شهرداری را نیز در جهت نیازها و ارزش‌های محیطی با تقویت بیشتر قرار بگیرد.
وی ادامه داد : ارزش‌های محیطی به‌عنوان تقویت‌کننده‌ی اصلی ارزش‌های سازمانی عمل می‌کنند که آن هم به نوبه‌ی خود، مجدداً به تحقق اهداف در ادامه راه کمک می‌کند. اینجانب اعتقادم بر مدیریت جهادی، مدیریت مبتنی بر فرهنگ جهادی است.
رازیان افزود : مؤلفه‌های اصلی مدیریت جهادی را می‌توان ارزش‌مداری ، مردم‌گرایی ، پویایی ، خودباوری ، نوآوری ، استمرار ، انعطاف‌پذیری ، ولایت‌محوری، دین‌محوری و فرهنگ خاص در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان بیان کرد .
وی ادامه داد : از آنجایی که یکی از مهمترین وظایف شورا و شهرداری ورود به مباحث بهداشت عمومی است و با توجه به این که اینجانب بعنوان خدمتگزار مردم در این دستگاه و بعنوان رابط مردم و مسئولان مرتبط هستم ، متعهد می شوم که تمامی تلاش و همت خود را در این زمینه بعنوان یک ضرورت مهم در حفظ و ارتقاء سلامتی شهروندان بکار گرفته و در اولین گام تلاش در تقویت وضعیت پاکبانان را دنبال خواهم کرد.
رازیان در ادامه افزود:امروزه یاسوج در بعد ترافیک تبدیل به یک شهر استرس زا شده است و به وضوح ندیدیم که مسوولان برنامه‌ریزی برای حل این مشکل داشته باشند یا اگر برنامه ای باشد اجرایی نشده است.
وی گفت : یاسوج یک شهر توریستی و بهشتی گمشده در جنوب ایران اسلامی است بنابراین ایجاد زیر ساخت های تاثیرگذار میتواند در دراز مدت مثمرثمر واقع بشود.
رازیان گفت : مسئله بهداشت عمومی یکی از مهمترین کارهایی است که اینجانب با توجه به سوابق کاری در حوزه بهداشت و درمان دنبال خواهم کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار