کد خبر: ۹۴۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 17 March 2021

به گزارش تابناک تبریز، مهندس مهدوی در پایان ششمین روز ثبت‌نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، جزييات ثبت‌نام را بیان کرد.

 

تعداد کل ثبت‌نام کنندگان قطعی در تمام شهرهای شهرستان تبریز در روز ششم ۱۳۰ نفر می‌باشد.

از ۱۳۰ نفر ثبت‌نام کننده قطعی در روز ششم، تعداد ۱۱۶ نفر برای شورای شهر تبریز ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۰۰ نفر از آنها مرد و ۶ نفر زن می‌باشند.

از ۱۳۰ نفر ثبت‌نام کننده قطعی در روز ششم، تعداد ۲ نفر برای شورای شهر خسروشاه ثبت‌نام کرده‌اند که هر دوی آنها مرد می‌باشند.

 از ۱۳۰ نفر ثبت‌نام کننده قطعی در روز ششم، تعداد ۶ نفر برای شورای شهر سردرود ثبت‌نام کرده‌اند که ۵ نفر از آنها مرد و یک نفر زن می‌باشد.

 از ۱۳۰ نفر ثبت‌نام کننده قطعی در روز ششم، تعداد ۶ نفر برای شورای شهر باسمنج ثبت‌نام کرده‌اند که ۵ نفر از آنها مرد و یک نفر زن می‌باشد.

تعداد کل ثبت‌نام کنندگان قطعی در تمام شهرهای شهرستان تبریز در مجموع شش روز ۲۷۲ نفر می‌باشد.

 از مجموع ۲۷۲ نفر ثبت‌نام کننده قطعی در شش روز، تعداد ۲۳۸ نفر برای شورای شهر تبریز ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۰۱ نفر از آنها مرد و ۳۷ نفر زن می‌باشند.

 از مجموع ۲۷۲ نفر ثبت‌نام کننده قطعی در شش روز، تعداد ۹ نفر برای شورای شهر خسروشاه ثبت‌نام کرده‌اند که هر ۹ نفر از آنها مرد می‌باشند.

 از مجموع ۲۷۲ نفر ثبت‌نام کننده قطعی در شش روز، تعداد ۱۲ نفر برای شورای شهر سردرود ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۰ نفر از آنها مرد و ۲ نفر زن می‌باشند.

 از مجموع ۲۷۲ نفر ثبت‌نام کننده قطعی در شش روز، تعداد ۱۳ نفر برای شورای شهر باسمنج ثبت‌نام کرده است که ۱۲ نفر از آنها مرد و یک نفر می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :