مدیرکل فرودگاه های استان کرمانشاه، با اشاره به شیوع بیماری کرونا، از برقراری پروازها در این فرودگاه براساس روال گذشته خبر داد و گفت: این فرودگاه طبق برنامه های روال عادی خود ۱۱۰ پرواز در هفته دارد.
کد خبر: ۹۵۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۶ 27 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا مجتبی بیاتی، با بیان اینکه هواپیماهای مسافربری به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی با ۶۰ درصد ظرفیت پرواز می کنند، افزود: تهیه مواد ضد عفونی کننده و ماسک به علاوه ۴۰ درصد ظرفیت خالی مسافر( به خاطر رعایت فاصله گذاری اجتماعی) هزینه فراوانی متحمل شرکت ها مسافربری کرده ‌است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۰ پرواز در هفته به مقصد، مشهد، تهران، بندرعباس و کیش از فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه انجام می شود، گفت: هواپیما ها در این فرودگاه با کمترین تاخیر پرواز می کنند.

بیاتی همچنین افزود: فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در حال حاضر با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا هیچ پرواز بین المللی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرودگاه کرمانشاه سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار و با ارتفاع یک هزار و ۳۲۲ متر از سطح دریا در فاصله ۹ کیلومتر از میدان اصلی شهر (میدان آزادی) در شمال شرقی شهر کرمانشاه احداث شد و در سال ۱۳۷۴ با خرید قسمتی دیگر از اراضی موردنیاز، مساحت فرودگاه به ۲۳۷ هکتار افزایش یافت

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار