فیلم محمد رسول الله (ص) بزرگترین پروژه تاریخ سینمای ایران صبح امروز سه شنبه در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی استان ایلام اکران شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 15 September 2015
فیلم محمد رسول الله (ص) بزرگترین پروژه تاریخ سینمای ایران صبح امروز سه شنبه در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی استان ایلام اکران شد.
به گزارش تابناک ایلام، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام روز سه شنبه در آیین افتتاح سالن نمایش فیلم فرهنگ و گرامیداشت روز ملی سینما اظهار کرد: بدلیل نبود سینما در این استان و اینکه سالن آمفی تئاتر اداره کل ارشاد استان دارای ظرفیت مناسبی برای اکران نمایش فیلم را دارد، با هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل سینماهای حرفه ای وزارت ارشاد فیلم محمد رسول الله در ایلام امروز در این سالن اکران می شود.
عمران خود آموز افزود: سالن آمفی تئاتر اداره کل ارشاد اسلامی استان تحت عنوان نمایش فیلم فرهنگ نامگذاری شده و اکران این فیلم به مدت یک هفته و در سه سانس متفاوت در این سالن اکران می شود که در صورت استقبال مردم از این فیلم این مهلت تمدید خواهد شد.
وی با اشاره اینکه وجود سینما در استان یکی از ضروریات فرهنگی است، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم این سالن را به عنوان یک جایگزین در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم سینما دوست ایلام تبدیل کرده و بعد از نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) اکران فیلم های روز سینمای ایران در این سالن تداوم داشته باشد.
اکران فیلم محمد رسول الله تازه ترین اثر سینمایی مجید مجیدی چندی است در سینماهای سراسر کشور آغاز شده اما در استان ایلام به دلیل نبود سینما و تخریب سینما قدس امکان نمایش عمومی تا به امروز فراهم نشده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار