فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به عملیات شب گذشته پلیس و دستگیری تعداد زیادی از اراذل و اوباش گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری و زشتی با اقتدار برخورد می کند .
کد خبر: ۹۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 15 September 2015
سردار «محسن خانچرلی» با بیان اینکه مطالبات مردمی و انتظار مسئولان در خصوص امنیت اجتماعی به صورت پررنگ تر از سوی پلیس استان پیگیری می شود، گفت:با اجرای طرح امنیت انتظامی و امنیت اجتماعی در غرب استان تهران، با هماهنگی صورت گرفته با مقام قضائی، شناسایی اراذل و اوباش سطح یک و دو که با اقدامات مختلف برای مردم مزاحمت ایجاد می کردند، در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با در دسترس بودن سوابق موجود و پیگیری های صورت گرفته، محل اختفای این افراد شناسایی و تیم های عملیاتی پلیس غرب استان تهران، در عملیات شب گذشته تعداد زیادی از این افراد را دستگیر کردند.

سردار خانچرلی با اشاره به اینکه اجرای طرح امنیت انتظامی و امنیت اجتماعی در غرب استان تهران بطور مستمر و جدی قابل پیگیری است، گفت:با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: در عملیات های گذشته پلیس، تعدادی از اراذل و اوباش دستگیر شدند؛ افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد و هرکدام دارای دو سال سابقه زندان بودند.

وی تاکید کرد: اراذل و اوباش سطح ۳ توسط کلانتری ها و پلیس امنیت این فرماندهی تحت کنترل هستند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، توجه به خواسته ها و مطالبات مردم و پیگیری جدی آن ها را مورد تاكید قرارداد و گفت: شأن پلیس در خدمتگزاری به مردم است، پس باید به دقت به مشكلات آنان رسیدگی شود.

سردار خانچرلی با بیان اینکه اجرای موفق طرح های پاکسازی مستلزم همکاری صمیمانه مردم و پلیس است، گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری و زشتی با اقتدار برخورد کرده و اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با ارزیابی مثبت از بازخورد طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی تاکیدکرد: ایجاد جو روانی امنیت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضائی و انتظامی است که در این میان  ناجا همواره پیشگام تامین امنیت در سطح جامعه است و با هنجارشکنان در همه زمینه ها برخورد قانونی دارد که نتیجه آن را در افزایش سطح رضایت شهروندان می توان دید.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار