کد خبر: ۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷ 02 March 2015
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج از آمادگی کامل این سازمان برای میزبانی شایسته از زائرین اهل قبور در پنجشنبه آخر سال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری کرج، غلامرضا رضوانی اظهار داشت: سازمان آرامستان‌های کرج در تلاش است خدمات مطلوبی به زائران اهل قبور در آخرین پنجشنبه سال ارائه دهد.
این مسئول اضافه کرد: در همین راستا جلسه فرا سازمانی با سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی همچنین هلال احمر، اورژانس و ناجا برگزار و نسبت به ارائه تمهیدات لازم در این روز تصمیم‌گیری شد.
وی با اشاره به اینکه در آخرین پنجشنبه سال ترافیک شهر افزایش می‌یابد، عنوان کرد: این ترافیک به مراتب در مسیر منتهی به بهشت سکینه (س) بیشتر است و کاهش ترافیک در این ایام نیازمند تدابیر پیش‌بینی شده است.
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهر کرج، با تاکید بر اهمیت همکاری شهروندان در مدیریت زمان به منظور کاهش حجم ترافیک، اظهار داشت: شهروندان می‌توانند با مدیریت زمان به نحو مطلوبی در کاهش ترافیک شهر نقش موثری داشته باشند.
رضوانی افزود: پرهیز از مسافرت‌های درون شهری غیر ضروری از راهکارهای موثر مدیریت زمان است که شهروندان نیز با رعایت این اصل مهم می‌توانند در ایجاد زمینه‌های روان ترافیکی در شهر تأثیرگذار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار