رئیس اداره ارشاد بابل گفت: آزمون مهارتی کار دانش منطقه 2 مازندران فردا صبح به میزبانی شهرستان بابل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 16 September 2015

به گزارش تابناک مازندران عیسی محمدی فیروزجایی اظهار کرد: این آزمون با حضور مهارت‌آموزان شهرستان آمل، بابل، بابلسر، قائم‌شهر و جویبار به مرکزیت بابل همزمان با سراسر کشور در اداره ارشاد بابل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور 579 نفر از مهارت‌آموزان این آزمون، افزود: آزمون عملی فردا با استقرار کامل سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اداره ارشاد بابل و بخش نظری این آزمون نیز در مدرسه ایثارگران و دبستان غلام‌زاده میر بابل است.

رئیس اداره ارشاد بابل با بیان اینکه قبول‌شدگان این آزمون دیپلم گرایشی و هنر می‌گیرند، تصریح کرد: بابل با داشتن بیشترین تعداد مهارت‌آموزان و استقرار مراکز مهارت‌آموزی، برای نخستین‌بار میزبان منطقه‌ای شده است.

محمدی با اشاره به اینکه فردا بابل میزبان گروه فرهنگی و هنری تفرش است، یادآور شد: 40 نفر از برجستگان فرهنگی و هنری تفرش به همراه مسئولان بابل از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری بابل دیدن می‌کنند.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه در گنجینه بابل با ایجاد غرفه‌های هنر و صنایع دستی، گردش در سطح شهر، بازدید از اماکن گردشگری، تاریخی، هنری و دانشگاه علوم پزشکی بابل، حضور در یادمان شهدا دانشگاه، دیدار از موزه مکرمه قنبری، برگزاری کارگاه داستان‌نویسی با رویکرد فیلم و فیلم‌نامه، اجرا تئاتر و تعزیه، نشست مشترک ادبی با حضور شاعران مازندران و تفرش، بازدید از گالری هنر انقلاب، بازدید از بنیاد حریری، بیان ظرفیت‌های فرهنگی و توانمندی‌های هنری شهرستان بابل از اهم برنامه استقبال از گروه فرهنگی و هنری تفرش در روز افتتاحیه است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار