مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران از ایجاد خانه مطبوعات شهرستان های استان تا نیمه اول مهرماه خبر داد و گفت: این طرح در راستای ساماندهی مطبوعات در استان اجرایی می شود.
کد خبر: ۹۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 16 September 2015
برزین ضرغامی با اشاره به ضرورت ساماندهی مطبوعات استان تهران خاطر نشان کرد: مطبوعات استان در ابعاد مختلف دچار آسیب های فراوان شده است. 
وی گفت: بیشتر مسایل این حوزه باید توسط افراد متخصص این صنف و آشنا به امور رسانه پیگیری و رفع شود. 
ضرغامی یکی از اهداف و شعارهای این اداره کل را فعال سازی تشکل های غیردولتی در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر عنوان کرد. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران حضور افراد غیر متخصص در عرصه مطبوعات، نبود نشریات محلی و سایه سنگین ویژه نامه ها و روزنامه های سراسری را از مهمترین معضلات مطبوعات شهرستان های استان برشمرد. 
وی گفت با تشکیل خانه های مطبوعات، مطبوعات شهرستان ها از جمله نشریات محلی، دفترهای سرپرستی و روزنامه نگاران و خبرنگاران شاغل در آنها شناسنامه دار می شوند. 
ضرغامی افزود: در راستای بهبود وضعیت مطبوعات در سطح استان تهران، دفترهای توزیع نیز با حضور افراد متخصص در این رشته ساماندهی می شوند. 
وی تاکید کرد: تشکیل خانه مطبوعات بر اساس فراخوان و اساسنامه معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره های شهرستانی استان ابلاغ شده است. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران از اصحاب رسانه خواست تا با حضور پررنگ در تشکیل خانه مطبوعات، این اداره کل را در مهمترین گام ساماندهی حوزه مطبوعات یاری دهند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار