سلیمان پور گفت: با توجه به همه گیری کرونا باید تمامی افراد سر صندوق آزمایش کرونا بدهند.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 27 April 2021

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پورمعاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم ، در چهل و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان افزایش شعب رای گیری را ضروری دانست و تاکید کرد: با توجه به همه گیری کرونا باید تمامی افراد سر صندوق آزمایش کرونا بدهند.

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم  هدف دشمن را دلسرد کردن مردم و کم رنگ جلوه دادن حضور در انتخابات دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها با هوشیاری حضور را پوشش دهند البته حضوری که با اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی است.

سلیمان پور در این نشست از رسانه‌ها خواست مردم را به بهره مندی از خدمات الکترونیکی در امور بانکی و خرید‌های روزانه تشویق کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: تمامی شعب اخذ رای با تجهیزات کامل بهداشتی مجهز می‌شوند و شعب نزدیک و خلوت با سامانه‌های مجازی (اپلیکیشن) به مردم معرفی می‌شوند.

او گفت: اگر فرهنگ سازی شود که حضور مردم در مراکز خرید و خیابان کمتر شود چرخه واگیری ویروس زودتر شکسته می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم وضعیت ابتلا در استان را همچنان رو به افزایش بیان کرد و افزود: طغیان ویروس با توجه به آمار بیماران، بستری‌ها و فوتی‌ها همچنان هشدار دهنده است.

سلیمان پور جدی گرفتن قرنطینه خانگی توسط شهروندان را از مهمترین اقدامات پیشگیرانه با هدف شکستن چرخه انتقال بیماری خواند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم عنوان کرد: موازین شرع مقدس ما را ملزم کرده که سبب بیماری و یا مرگ مومنان نشویم بنابراین کسانی که آزمایش آن‌ها مثبت است اگر فقط این نکته را درک کنند در خانه خواهند ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار