سمینار ساختار و مدیریت تشکیلات فوتبال صبح امروز با حضور هوشنگ نصیر‌زاده رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال و مدرس بین‌المللی فوتبال در قم آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 17 September 2015
به گزارش تابناک قم، سمینار دو روزه ساختار و مدیریت تشکیلات فوتبال در راستانی اجرای طرح آسیا ویژن در قم برگزار می‌شود.

این سمینار صبح امروز با حضور هوشنگ نصیر‌زاده مدرس بین المللی فوتبال و رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در قم و جمعی از مسئولان ورزشی قم در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم آغاز شد.

کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم در آغاز این همایش در سخنانی برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح دانش فوتبال مدیران باشگاه‌ها و اهالی فوتبال را در قم ضروری دانست و آن را گامی مهم برای ارتقای کیفی فوتبال و طرح آسیاویژن در قم عنوان کرد.

در این سمینار مسائل مربوط به تشکیلات باشگاه‌ها، آیین نامه انضباطی، آیین نامه نقل و انتقالات و قوانین حقوقی حاکم بر باشگاه‌های فوتبال مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیران باشگاه‌ها، مربیان فوتبال استان قم و جمعی از ورزشکاران به همراه مسئولان هیئت فوتبال استان قم و کمیته ویژن در این سمینار حضور دارند.

این همایش در شرایطی برگزار می‌شود که شهاب حسامی مسئول کمیته ویژن هیئت فوتبال استان قم از آغاز فاز سوم طرح آسیا ویژن در قم خبر داده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار