شهردار کیاسر گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های توریستی تفرجگاه‌های شهر کیاسر طولانی‌ترین آبشار مصنوعی شمال کشور در بام شهر کیاسر احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 17 September 2015
 به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط‌عمومی شهرداری کیاسر، خلیل انتظاری اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های منطقه توریستی تفرجگاه شهر کیاسر و وجود چشم‌انداز زیبا و طبیعی در بام شهر در آینده نزدیک ساخت این آبشار مصنوعی در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه با رویکرد جذب گردشگر پارکی در دست اقدام است، افزود: با احداث جاذبه‌های گردشگری در بام شهر می‌توان زمینه جذب توریسم را در منطقه افزایش دهیم.
انتظاری با بیان اینکه در زمان پذیرش خدمت‌گذاری در شهرداری کیاسر، کارکنان شهرداری 12 ماه حقوق دریافت نکرده و شهرداری بدهی 30 میلیاردی داشته است، گفت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های مستمر شورای اسلامی شهر و شهرداری شهر کیاسر، توانستیم تمام حقوق معوق کارکنان شهرداری این شهر را پرداخت کنیم.
وی افزود: شهرداری از محل کمیسیون ماده صد در این شهر درآمد چندانی ندارد و علاوه بر جذب اعتبارات ملی، مدیریت بر هزینه‌ها نیز توانسته است در تامین بودجه شهرداری و عملیاتی کردن پروژه ها کمک قابل توجهی کند.
انتظاری بیان کرد: پیگیری در تخصیص اعتبارات ملی، بیانگر توانایی یک شهردار در جهت افزایش درآمد شهرداری است که استفاده از این منابع علاوه بر اینکه از شهرفروشی جلوگیری می‌کند، از فشار مالی به شهروندان نیز کم خواهد کرد.
وی گفت: شهرداری کیاسر یکی از شهرداری‌هایی بوده که از لحاظ منابع درآمدی در سطح پایینی قرار دارد و نیازمند تزریق کمک‌های ملی و استانی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار