کد خبر: ۹۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸ 17 September 2015
مرتضی سرشار یکی از خیرین بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ برای ساخت حوزه علمیه خواهران در این بخش یکهزار مترمربع زمین به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال اهدا کرد.

به گزارش ایرنا، این فرد خیر با حضور در دفتر امام جمعه چهارباغ هدف از این اقدام معنوی را کمک به گسترش فرهنگ دینی و آموزه های قرآنی در این بخش مهاجرپذیر که

نیاز به زیر ساخت های فرهنگی دارد، ذکر کرد.

امام جمعه چهارباغ گفت: مشارکت خیرین در انجام فعالیت های آموزشی ، فرهنگی و عمرانی برای ایجاد امکانات مورد نیاز مردم در این بخش قابل تحسین است.

حجت الاسلام قادر محمدی افزود: بخش چهار باغ یکی از مناطق پرجمعیت ، مهاجر پذیر و دارای شرایط ویژه از نظر موقعیت و بافت جمعیتی در استان البرز است که درحوزه فرهنگی ، درمانی ، آموزشی و عمرانی نیاز به توجه خاصی از سوی خیرین و مدیران دارد.

وی اظهار کرد: امور فرهنگی امروزه به یکی از نیازهای مهم و اساسی جامعه اسلامی تبدیل شده که همواره رهبر معظم انقلاب نیز بر انجام و گسترش فعالیت های فرهنگی بر آن تاکید دارند.

محمدی گفت: بانوان یکی از محورهای اصلی گسترش فعالیت های فرهنگی در جامعه اسلامی را تشکیل می دهند که با حرکت معنوی این خیر چهارباغی اولین گام برای ساخت حوزه علمیه خواهران که آثار مثبتی را در حوزه فرهنگ به همراه دارد، برداشته شد.

وی ضمن اشاره به نقش مهم و محوری بانوان در مدیریت امور مربوط به خانواده ایرانی - اسلامی ، رشد و تربیت فرزندان ، نهادینه کردن آموزه های دینی و قرآنی در کانون خانواده ، حضور فعال در عرصه های مختلف اجتماعی و ... یادآور شد: بانوان در مبارزه جدی با

تهاجم فرهنگی نیز مسوولیت خطیری را برعهده دارند.

امام جمعه چهار باغ ادامه داد: فعالیت حوزه علمیه خواهران در این بخش با توجه به نقش مهم و مسوولیت پذیر بانوان در امور فرهنگی و آموزشی یکی از خلاء های این بخش بود که خوشبختانه این مشکل به همت یک خیر چهارباغی حل شد.

وی تاکید کرد: عملیات ساخت این حوزه علمیه که در مجاورت ساختمان مصلی نیمه کاره چهارباغ است نیاز به کمک و مشارکت خیرین ، نهادها و مدیران شهرستانی و استانی دارد.

بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ با 80 هزار نفر جمعیت در غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار