تابناک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد ‌استان اصفهان گفت: اداره ‌ارشاد ‌امسال مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی همزمان با فرا رسیدن سال نو اجرا می‌کند و این برنامه‌ها متناسب با ایام فاطمیه تنظیم شده است.
کد خبر: ۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳ 02 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان، حجت‌الاسلام محمد قطبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  با اشاره به تقارن ایام عید نوروز با ایام فاطمیه اظهار داشت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد ‌امسال مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی همزمان با فرارسیدن سال نو اجرا می‌کند که در مجتمع فرشچیان، موزه هنرهای معاصر و چندین هنرستان در اختیار علاقه‌مندان برای بازدید قرار گرفته است.

وی افزود: امسال برنامه‌های فرهنگی و هنری به گونه تنظیم شده تا با ایام سوگواری متناسب باشد تا شهروندان و مسافران به‌طور کامل از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد ‌استان اصفهان با اشاره به برگزاری چند نمایشگاه هنری در ایام نوروز تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه آثار هنری در نگارخانه کوثر واقع در میدان امام و نمایشگاه آثار هنرمندان در موزه هنرستان هنرهای زیبای پسران ازجمله‌ نمایشگاه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های هماهنگ شده برای ایام نوروز اجرای برنامه‌های ادبی و همچنین برنامه‌های متنوع رشته‌های گوناگون هنری در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان می‌باشد.

‌قطبی با اشاره به تشکیل ستاد نوروزی در اداره کل فرهنگ و ارشاد ‌اصفهان اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام‌شده، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ویژه مسافرین ایام نوروز ایجاد می‌شود و برنامه‌های لازم در این زمینه اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مراکز فرهنگی هنری زیر پوشش اداره‌کل ‌ارشاد ‌اصفهان برای ارائه هرگونه خدمات ممکن با تخفیف ویژه به مسافرین فعال و آماده همکاری و ارائه خدمات به مسافرین نوروزی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار