سه تصفیه‌خانه فاضلاب در استان فارس با اعتبار ۱۳.۲ میلیارد تومان در هفته هشتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 25 May 2021

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، صبح امروز "رضا اردکانیان" وزیر نیرو بعد از گزارش "علی بوستانی" مدیرعامل شرکت آبفای فارس سه تصفیه‌خانه فاضلاب این استان را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.
بر این اساس، تصفیه‌خانه فاضلاب دشتک _مرودشت به ظرفیت ۲۰۰ مترمکعب در شبانه روز با اجرای ۱۲ کیلومتر خط انتقال و ۵۵۰ انشعاب فاضلاب با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال برای کمک به حفظ محیط زیست منطقه، جلوگیری از آلودگی منابع آب زیرزمینی با جمعیت زیرپوشش ۱۲۸۱ نفر افتتاح شد.
همچنین تصفیه‌خانه شهیدآباد _خرمبید به ظرفیت ۱۱۲ مترمکعب در شبانه روز با اجرای ۵.۸ کیلومتر خط انتقال و ۱۵۰ انشعاب فاضلاب برای استفاده از پساب فاضلاب در مصارف کشاورزی و رونق اقتصادی برای جمعیت تحت پوشش ۹۴۸ نفر با سرمایه‌گذاری ۳۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
این گزارش می‌افزاید، تصفیه‌خانه فاضلاب کالنو _اقلید نیز به ظرفیت ۲۳۸ مترمکعب در شبانه روز، ۱۳.۳ کیلومتر خط انتقال و ۴۲۷ انشعاب فاضلاب برای جمعیت تحت پوشش ۴۱۶۰ نفر با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار