معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد
تابناک: معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بیش از 700 سایت غیرمجاز همسریابی در کشور داریم که در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 18 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدمسعود کریمی گفت: بیش از 700 سایت غیرمجاز همسریابی در کشور داریم که در حال حاضر در این رابطه فعالیت می‌کنند.

وی با تأکید بر واژه «همسان‌گزینی» در طرح تبیان، افزود: در اسلام واژه «کفو» داریم که معادل فارسی این کلمه همسان است؛ به این جهت جوانانی که قصد ازدواج دارند به دنبال فردی همسان با خود هستند.

معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به سوءاستفاده‌هایی که از اطلاعات افراد در سایت‌های غیرمجاز اتفاق می‌افتد، خاطر نشان کرد: با تشکیل شبکه راستی‌آزمایی و تحقیقاتی که برای هر فرد ثبت‌نامی در سایت تبیان برنامه‌ریزی شده، اطلاعات هر فرد به صورت مشخص بررسی و راستی‌آزمایی می‌شود.

وی اظهار داشت: اقدام دیگر برای جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی، ارتباط با سامانه سازمان ثبت احوال است. به این شکل که هر شخصی در سایت اطلاعات خود را به غلط وارد کند، سایت تبیان به سازمان ثبت احوال ارتباط گرفته و در صورت عدم تطبیق اطلاعات، ثبت نام شخص حذف می‌شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار