انتقاد شدید محسن پدیدار به رییس هیات انجمن های ورزشی؛
آن زمانی که در مازندران بودید فرصت حضور نداشتید پس چه شده دوباره هوس ریاست به سرتان زده و می خواهید سکاندار این هیات شوید ؟ یعنی این قدر سودای خدمت به ورزشکاران استان را دارید؟!
کد خبر: ۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴ 02 March 2015
تابناک مازندران:ورزش سپک تاکرا در گذشته ای نه چندان دور در مازندران دارای جایگاهی عالی بود استان مازندران اولین استانی در کشور بود که دارای لیگ داخلی و با حضور 9 تیم از شهرستان های استان بود که با توجه به فعالیت خوب این لیگ شاهد حضور 5 ملی پوش در تیم سپک تاکرا کشور بودیم .
رحمتیان رئیس کمیته داوران کشور از استان مازندران بود که حضور دو داور بین المللی و 5 داور ملی و یک مربی تیم ملی هم از مازندران در این رشته در سطح کشور باعث اقتدار استان مازندران در آن برهه شد ، اما این روزها دیگر خبری از اقتدار سپک تاکرای مازندران در کشور نیست که باید مسئولین هیات انجمن های ورزشی پاسخگوی آن باشند .
محسن پدیدار ،پدیده مسابقات سپک تاکرای بازی های آسیایی ماکائو و دارنده طلای تیمی 2007 تایلند ، برنز جهانی 2008، برنز جهانی 2009، آسیایی 2009 در انتقاد به عملکرد نعیمی رئیس هیات انجمن های ورزشی به خبرنگار تابناک گفت : مهندس نعیمی در طول 4 سال گذشته ریاست خود از عملکرد سپک تاکرا مطمئناً چیزی نمیداند .
او خطاب به نعیمی گفت : به نظرتان چرا این همه استعداد و تیم مازندران که صاحب سبک بوده و در مسابقات کشوری همیشه جزء 4 تیم برتر ، به یکباره نابود شده و عملاً این روزها نامی از سپک تاکرا استان شنیده نمی شود .
وی در ادامه گفت : شما با وعده های دروغین مبنی بر جذب اسپانسر نه تنها هیچ کمکی به این رشته نداشتید مطمئناً یکی از عوامل پسرفت ورزش های تحت پوشش هیات انجمن های ورزش همین قول های بدون عمل شما در زمان ریاستتان بوده است .
محسن پدیدار تصریح کرد: سیاست ورزش با سیاست های دیگر متفاوت می باشد ما مسئول ورزشی که از جنس خودمان باشد می خواهیم با این اوضاع اقتصادی بنادرها و تحریم ها از سوی کشورهای بیگانه نه تنها به ورزش زیر مجموعه خود کمک نمی کنید بلکه در کارهای مدیریتی ورزش به مشکل برخورده اید؟
وی خطاب به نعیمی گفت : آیا براستی با توجه به مشغله فراوان کاری شما که در حوزه مدیریت بندر گیلان دارید آیا اصلاً فرصت حضور در هیات را دارید؟ آن زمانی که در مازندران بودید فرصت حضور نداشتید پس چه شده دوباره هوس ریاست به سرتان زده و می خواهید سکاندار این هیات شوید ؟ یعنی این قدر سودای خدمت به ورزشکاران استان را دارید؟!
آقای نعیمی اما صادق (ع) در فرازی خطاب به پیروان خود فرموده اند: نه لباس شهرت بپوش و نه لباسی که تو را بی مقدار جلوه دهد پس خواهشاً لطف کنید و سکان را به دست فرد دیگر بسپارید .
وی در ادامه گفت : به دلیل نداشتن تیم در مازندران مجبور شدم در مسابقات لیگ با قراردادی بسیار ناچیز از استان های زنجان و گیلان توپ بزنم آیا حق ورزشکاران مازندران این می باشد ؟
من با این سابقه ورزشی هنوز دارای شغلی نیستم آیا برای یکبار هم شده برای دلگرمی بنده و نه چیز دیگر پیگیر این موضوع و حل و رفع مشکلات ورزشکاران تحت پوشش خود شده اید ؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار