سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به‌حضور فعال این نهاد در ایجاد فرصت‌های تبلیغاتی برای انتخابات پیش‌رو گفت: در مجموع ۷۷۰ عرصه تبلیغاتی با متراژ سه‌هزار مترمربع جهت تبلیغات انتخاباتی در شهر ایجاد شده‌است.
کد خبر: ۹۶۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 03 June 2021

به گزارش تابناک قم، سید محمد موسوی منش درگفت و گویی با اشاره به‌برنامه‌ریزی برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اظهار داشت: فراهم کردن شرایط انتخابات سالم و پرشور امروز وظیفه همه ارگان‌ها بوده و شهرداری قم نیز با حضور در این عرصه به وظیفه ملی و استانی خود عمل می‌کند.

وی در این راستا از ایجاد  ۱۳۰ سازه موقت دیواری در سطح شهر برای تبلیغات خبر داد و افزود: علاوه بر ۱۳۰ سازه موقف دیواری، ۱۲۰ سازه موقت قاب‌دار نیز در اختیار کاندیداها قرارگرفته و می‌توانند از فرصت تبلیغات در سطح وسیعی برخوردار باشند.

موسوی منش تعداد بیلبوردهای آگهی سطح شهر را ۵۳۰ مورد  ذکر کرد و گفت: همچنین ۵۰ سازه پرتابل نیز برای مشارکت در تبلیغ در اختیار اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم قرار گرفته‌است.

وی به‌روزرسانی ۶۰ سرور نصب‌شده در میدان‌های سطح شهر را نیز یادآور شد و ادامه داد: در کل ۷۷۰ عرصه تبلیغاتی با متراژ سه‌هزار مترمربع جهت تبلیغات انتخاباتی در شهر ایجادشده و امیدواریم در برگزاری انتخاباتی پرشور نقش موثری ایفا کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان به ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار