کد خبر: ۹۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰ 18 September 2015
امام جمعه آستانه‌اشرفیه گفت: امروز نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایجاد موازنه قدرت در منطقه بسیار تعیین‌کننده است.
خبرگزاری فارس: نقش سپاه در ایجاد موازنه قدرت منطقه تعیین‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام محمد ساجدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حضور مردم و هدایت رهبری از مهم‌ترین عوامل موثر در دفاع مقدس بود.

وی به هدف دشمن در تجزیه و جدایی خوزستان از ایران در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: صدام با حمایت گسترده آمریکا و کشورهای حامی خود در منطقه حتی نتوانست یک وجب از خاک ایران اسلامی را تصرف کند.

ساجدی با بیان اینکه خسارت‌های مالی بسیاری در دفاع مقدس به کشور وارد شده است، تصریح کرد: ملت ایران شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرد اما دشمن نتوانست به اهداف شوم خود برسد.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی را مرهون جانفشانی رزمندگان و شهدا خواند و بیان کرد: ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه به پیروزی رسید.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه نهادی ارزشمند برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و در ایجاد ثبات و آرامش در جامعه نقش موثری دارد.

ساجدی با اشاره به اینکه پشتیبانی از انقلاب اسلامی و حمایت از مستضعفان جهان رسالت انقلابی سپاه است، خاطرنشان کرد: امروز نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایجاد موازنه قدرت در منطقه بسیار تعیین‌کننده است.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه بر تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کرامت و جایگاه سپاه در کشور تاکید کرد و یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با دیگر قوای مسلح از مؤلفه‌های اقتدار جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و باید در تحقق آرمان‌های انقلاب نقش داشته باشد.

این مسئول با تسلیت کشته شدن تعدادی از حجاج در حادثه مکه مکرمه، اظهار کرد: حادثه مذکور هم‌زمان با کشتار مسلمانان ایرانی در سال 66 به دلیل اعلام مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است.

ساجدی کوتاهی در حفاظت از جان حجاج را سهل‌انگاری عربستان عنوان کرد و افزود: دولت عربستان باید پاسخگو باشد اما وضعیت این کشور به دلیل حمایت آمریکا و استکبار به گونه‌ای است که انتظاری از این دولت نمی‌توان داشت.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: آموزش نیروی انسانی باسواد و متخصص با ویژگی‌های تعهد و خدمت به کشور از وظایف معلمان در مراکز آموزشی است.

وی با تسلیت رحلت آیت‌الله خزعلی، بیان کرد: آیت‌الله خزعلی عالم دینی و فاضل بود و در ترویج ولایت اهل بیت (ع) و تبیین واقعه غدیر اهتمام ویژه داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار