پروفسور ونزل سرپرست هیأت آلمانی ضمن ابزار خرسندی از حضور در تبریز و دانشگاه هنر اسلامی این کلانشهر، هدف از این دیدار را آشنایی با این دانشگاه و مطالعه آثار هنرهای اسلامی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 18 September 2015

هیأت 27 نفره دانشگاهی از کشورآلمان ضمن بازدید از دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی تبریز و موزه هنر اسلامی طی نشستی با رشته های مختلف تحصیلی این دانشگاه آشنا شدند.

به گزارش تابناک تبریز ، در ابتدای این دیدار محمدعلی کی نژاد با معرفی اجمالی دانشگاه هنر، اهداف و موقعیت کنونی، دستاوردها، کنفرانس‌های بین‌المللی و جشنواره های پیش رو را تشریح کرد.

رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز ضمن پاسخ به سوالات اعضای هیات با ارائه توضیحاتی مبسوط از سیستم آموزشی و پژوهشی این دانشگاه و توجه ویژه به کارآفرینی دانشجویان به عنوان یکی از توانمندی های مهم دانشگاه سخن گفت.

درادامه پروفسور ونزل سرپرست هیأت آلمانی ضمن ابزار خرسندی از حضور در تبریز و دانشگاه هنر اسلامی تبریز، هدف از این دیدار را آشنایی با این دانشگاه و مطالعه آثار هنرهای اسلامی اعلام کرد.

اضافه می نماید این هیات متشکل از اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مطالعات ادیان دانشگاه های گوته فرانکفورت و پتسدام کشور آلمان می باشند که به دعوت دانشگاه ادیان و مذاهب قم در خصوص دینداری در ایران و آلمان در حال تحقیق و مطالعه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار