تابناک-دکتر محسن رضایی با مردم شریف ایران میثاق بست.
کد خبر: ۹۷۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 16 June 2021

 به گزارش تابناک از هرمزگان دکتر رضایی در میثاق نامه ای با مردم نوشت: من محسن رضائی میرقائد سرباز وطن، همان طور که در گذشته پنجاه سال فعالیت سیاسی‌ام نشان می‌دهد. دولتی از همه اقوام سربلند ایرانی و از همه گرایشات سیاسی از اصولگرایان و اطلاح طلبان شایسه و پاک دست تشکیل می دهم تا شرایط سخت کنونی کشور زندگی بهتری برای مردمم و منزلت و جایگاه شایسه تری را برای ایرانم فراهم سازم. دولت اقدام و تحول که به وجود می آوریم بر موارد ذیل تاکید می کند:
1- از حقوق شهروندی آزادی های اجتماعی شروع و کرامت انسانی و حق انتخاب قانونی دفاع می کنیم و از هر گونه اقدام خود سرانه و خلاف مقررات کشور جلوگیری و نشاط شادابی شهروندان ایرانی را تقویت می کنیم.

2- از اهل تسنن و اقلیت ها در دولت استفاده می کنم. در اداره استان ها از سطح وزیر گرفته تا فرمانداری ها در اداره کشور بهره برداذی میشود.


3- تعامل سازنده و موثر بین المللی از سیاست همسایگی گرفته تا توازن بین المللی بین شرق و غرب را در روابط خارجی خود پیشه می سازیم.

4- برنامه اصلی من دست زدن به جراحی های بزرگ، تحت عنوان اصلاح از درون قدرت و معماری نوین اقتصاد ملی ایران است.


5- از حقوق سیاسی همه شهروندان ایرانی چه کسانی که تایید صلاحیت شده اند و چه کسانی که صلاحیت سیاسی آنها تایید نشده دفاع می کنم.

محسن رضایی، سرباز وطن 23 خرداد 1400

میثاق نامه دکتررضایی با مردم ایران

 

 

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار