۱۰ برنامه انجمن موسیقی استان سمنان روز پنجشنبه در نشست شورای هیات مدیره این انجمن با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بررسی و تصویب شد.
کد خبر: ۹۷۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ 24 June 2021

۱۰ برنامه انجمن موسیقی استان سمنان تصویب شد

 

به گزارش تابناک سمنان حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست با تقدیر از فعالیت های انجمن موسیقی استان سمنان که در فضای مجازی تولید و ارائه می شود گفت: استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه هنر موسیقی و معرفی هنرمندان و آثار برتر ضرورت دارد.

فرشید فلاح با بیان اینکه انجمن موسیقی سمنان از انجمن های فعال و خوب استان است گفت: برنامه های این انجمن که سال گذشته در فضای مجازی ارائه شد از نظر کیفی بسیار خوب و مناسب بود و فعالیت در فضای مجازی پس از سپری شدن دوران کرونا نیز باید ادامه داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست که ابوالفضل دلآرام معاون هنری و سینمایی این ادارعه کل نیز حضور داشت پیشنهاد کرد: آموزشگاههای آزاد هنری موسیقی در استان سمنان با تشکیل گروههای موسیقی علاوه بر توسعه فعالیت های آموزشی، در بحث اجرا و ارائه آثار موسیقی نیز فعالیت کنند زیرا این امر موجب توسعه این رشته هنری دراستان سمنان خواهد شد.

رحیم رنجبر محترم رییس و رامین صبری عضو هیات مدیره انجمن موسیقی استان سمنان نیز در این نشست به ارائه برنامه ها و فعالیت های موسیقی در این استان پرداختند و ضبط آثار هنرمندان برجسته استان را از مهمترین برنامه های این انجمن در سال ۱۴۰۰ بیان کردند.

انجمن موسیقی استان سمنان برای سال جاری ۱۰ عنوان برنامه پیشنهاد کرد که همه این برنامه ها در شورای برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به تصویب رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار