نشست خبری فرمانده سپاه عاشورا و فرمانده هان نیروهای مسلح
بمناسبت هفته دفاع مقدس نشست خبری فرمانده سپاه عاشورا با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح استان و همچنین مدیرکل اداره جهاد کشاورزی استان با شعار ما می توانیم با همدلی و همزبانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 19 September 2015
به گزارش تابناک تبریز سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا در نشست خبری با اشاره به اینکه جنگ ما فقط جنگ هشت سال دفاع مقدس نبود بلکه شروع جنگ از ۱۵ خرداد سال ۴۲ از همان لحظه جنگ حق علیه باطل آغاز گردید،امریکا و مستکبرین جهان تلاش کردند که انقلاب اسلامی به وقوع نپیوندد و بعد از وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی بار دیگر با مقابله با تهاجمات شدید دشمنان داخلی و خارجی و گروهکها در هشت سال دفاع مقدس با دفاع نیروهای مردمی سپاه ارتش و نیروهای مسلح توانستیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: به تعبیر حضرت امام، ما انقلابمان را در جنگ به جهانیان صادر کردیمIMG_2175

فرمانده سپاه عاشورا: دشمن با ترورهای گوناگون و تحمیل جنگ بالاخره دشمن فهمید که چاره ای جز مذاکره با ایران ندارد که مجبور شدند به پای میز مذاکره دیپلماسی بیایند. در این عرصه از مذاکره کنندگان حمایت شد و نتیجه ای حاصل آمد که شاید اشکالاتی وجود داشته باشد و مراجع قانونی باید بررسی کنند، اما در کل، دستان دشمن بالا رفت.

سردار کریمیان با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس بیان نمودند: امسال برنامه های متنوعی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد گردید، آغاز برنامه ها از ۳۱ شهریور با رژه نیروهای مسلح و نمایش توانمندی و نوآوری در صنعت علمی و دفاعی کشور برگزار خواهد گردید .

وی افزود: جنگ ایران و آمریکا جنگ دو مکتب حق و باطل است و این جنگ تا زمانی که طرف مقابل از خوی استکباری خود دست برندارد ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه عاشورا با تشریح وضعیت فعلی جبهه ی مقاومت در منطقه و درگیری مکتبی و عملی استکبار با انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی و جبهه ی مقاومت هم اکنون در نقطه ی حساسی قرار دارد و ما وارد فاز جدیدی از مبارزه با استکبار جهانی شده ایم.  اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در این عرصه می توانند بسترهای مقاومت درونی و بیرونی را آماده کنند.

کریمیان با اشاره به روحیه ی جهادی در نسل های امروز هم گفت: امروز جهادگرانی داریم که کم از رزمندگان دیروزی نیستند. برای مثال در بیمارستان صحرایی که در منطقه چاراویماق احداث شده بود، پزشکان و متخصصین عرصه ی پزشکی به مدت چند روز خود را وقف درمان مردم منطقه کرده بودند. در این بیمارستان صحرایی، ما توانستیم با هزینه ای بالغ بر ۶۰میلیون تومان عینک طبی اهدا کنیم.

آمادگی استان برای حراست خیلی بیشتر از قبل استIMG_2216

فرمانده پایگاه شهید فکوری در این نشست با اشاره به اینکه خط مقدم مرزی یک خلبان تمام جبهه ها می باشد اظهار داشت: این پایگاه در طول دوران دفاع مقدس سی شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و ماموریت فعلی پایگاه حراست از آسمان استان و بخشی از کردستان می باشد. پرسنل فنی پایگاه شهید فکوری هیچ وابستگی به مستشاران خارجی ندارند و آمادگی پایگاه خیلی بیشتر از قبل شده است

جهاد امروز در سنگر تولید و توسعه پایدار است

مهری، مدیرکل اداره جهاد کشاورزی استان در این نشست اظهار داشت: جهادگران نقش برجسته ای در مهندسی جنگ داشتند. جهاد امروز در سنگر تولید و توسعه پایدار و خودکفایی کشاورزی فعالیت دارد.

در پایان نیز جانشینان لشگر ۲۱ حمزه و نیروی انتظامی استان با اشاره به رشادت های هر دو یگان نظامی و انتظامی گزارشی از ماموریت های خود در دوران دفاع مقدس را ارائه کردند.

پدافندیان،بسیجیانِ ارتش هستند

جانشین پدافند هوایی شمالغرب کشور در این نشست با اشاره به رشادت های پدافندیان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: پدافندیان،بسیجیان ارتش هستند و دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران و خود یک دانشگاه است. با آمادگی پدافندیان راهی برای نفوذ دشمن به کشور وجود ندارد. در این عرصه کوچکترین اتفاق نامربوط و حساس هوایی در عرض کمتر از یک دقیقه به اطلاع بالاترین مقام امنیتی و اجرایی کشور جهت تصمیمات مقتضی می رسد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :