سارقي كه کابل های مخابراتی و اماکن خصوصی را در روستاي يل آباد شهرستان ساوه، سرقت مي كرد،‌در عمليات پليس دستگير و به ۹فقره سرقت اعتراف كرد.
کد خبر: ۹۷۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱ 27 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی " افزود : در پي وقوع چند فقره سرقت کابل هاي مخابراتی و اماکن خصوصی در روستاي يل آباد شهرستان ساوه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان، با انجام اقدامات پليسي و استفاده از تجهیزات هوشمند موفق به شناسایی یک نفر سارق شدند.
این مقام انتظامی یادآورشد: در عملیاتی سارق در مخفیگاهش دستگیر و به ۹ فقره سرقت کابل های مخابراتی و سرقت از باغ های زراعی در اين منطقه اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف مقادیری کابل هاي مخابراتي تکه تکه شده و ادوات کشاورزي از مخفیگاه متهم اظهار داشت: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ " عیسی آبادی" از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس قدرداني و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار