با اوج گیری دوباره کرونا و افزایش بیماران بدحال در شهرستان‌های جنوبی فارس بیمارستان‌های استان به حالت آماده باش در آمدند.
کد خبر: ۹۷۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 29 June 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در شهرستان‌های جنوبی استان فارس، از آماده باش بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه خبر داد.
دکتر اورنگ ایلامی در نشستی با حضور مسوولان دانشکده پزشکی و مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز گفت: همه ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.
او با قدردانی از فعالیت و خدمات مدافعان سلامت در بحران پاندمی کروناویروس، از گروه‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی خواست تا آمادگی لازم برای مقابله با بحران احتمالی کرونا در صورت وقوع پیک پنجم را داشته باشند.
دکتر فرشاد فلاحتی، مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی و درمان معاونت درمان دانشگاه دانشگاه نیز با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی و آمادگی برای روز‌های بحرانی احتمالی پیش رو گفت: از اساتید و پزشکان گروه‌های مختلف آموزشی برای پایش بیماران مبتلا به کرونا در صورت افزایش موارد بستری و وقوع بحران استفاده می‌شود.
افزایش بهره وری اتاق عمل، اختصاص و افزایش تخت‌ها و برنامه ریزی برای حضور دیگر استادان، پزشکان، دستیاران و دانشجویان پزشکی در بخش‌های کووید۱۹ برای خدمت رسانی به مبتلایان کرونا از محور‌های اصلی این نشست بود.
در این نشست، مسوولان و اساتید دانشکده پزشکی و مرکز آموزشی درمانی نمازی با ارایه گزارشی از روند خدمات دهی در همه گیری کرونا و طرح چالش‌های پیش رو برای مقابله با بحران بیماری کووید ۱۹، پیشنهادات خود را در زمینه پیشبرد بهتر اقدامات مطرح کردند.

برچسب ها: کرونا ، بیمارستان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار