مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بر ضرورت تعامل بیش از پیش این دو مجموعه و همدلی و همکاری شهرداری به ویژه در فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۷۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 29 June 2021

علی خدادادی در نشست با شهردار اهواز، با اشاره به مشکلات عدیده موجود در سطح شهر اهواز و سایر شهرستان‌های استان، به قرارگیری در چهل ساله دوم پس از انقلاب اسلامی و توجه به بیانه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، اشاره و پیشنهاد تشکیل قرارگاه توانمندسازی را مطرح کرد.

وی افزود: این قرارگاه با مشارکت شهرداری‌ها، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعیت هلال احمر امکان تشکیل خواهد داشت و با عنایت به اینکه شکل‌گیری این قرارگاه در راستای ماموریت‌های این سازمان‌ها است، با همکاری و تقسیم کار می‌تواند گره‌گشای بخش عظیمی از مشکلات خوزستان باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: با هم‌افزایی همه دستگاه‌ها می‌توان امکان خدمت‌رسانی و رفع محرومیت‌هایی که ناشی از عدم توجه کافی به مشکلات استان بوده و تبعات بسیار منفی به دنبال داشته است را سرعت بخشید و جان تازه‌ای در کالبد این استان زرخیز دمید. به عنوان مثال جمعیت هلال احمر در بخش‌هایی نظیر کمک به سلامت انسان‌ها و تسکین آلام بشری می‌تواند نقشی فعال و موثر ایفا کند.

وی جمعیت هلال احمر را مجموعه‌ای مردم‌نهاد و به دور از گرایش‌های سیاسی، قومیتی و جناحی توصیف و تصریح کرد: بدون شک این جمعیت با چنین ساختار و منشی، ظرفیت بسیار مناسبی برای تعامل، همدلی و همکاری با دستگاه‌های مسئول در راستای تعدیل مشکلات و معضلات اجتماعی و همچنین تسریع در امر محرومیت‌زدایی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: متاسفانه اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان به لحاظ شاخص‌های شهری فاصله زیادی با استانداردهای بین‌المللی دارند و از این حیث از سایر کلانشهرها و حتی بسیاری از شهرهای دیگر استان‌ها عقب مانده‌اند لذا این قرارگاه می‌تواند نقشی سازنده و تاثیرگذار در جبران این عقب‌افتادگی داشته باشد و متولیان را در رسیدن به این شاخص‌های شهری یاری کند و امید به زندگی در ساکنان این استان را ارتقا بخشیده و موجب ترغیب سرمایه‌گذاری در این حوزه شود.

ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز نیز ضمن استقبال از پیشنهاد تشکیل قرارگاه توانمندسازی، بر تعامل بیش از پیش جمعیت هلال احمر و شهرداری و ضرورت حل و فصل سریع مسائل حقوقی از طریق ایجاد کمیته‌ای دوجانبه تاکید کرد و افزود: با همکاری و تعامل، بسیاری از مشکلات حل‌شدنی و اجرای برنامه‌ها با هم‌افزایی امکان‌پذیر است.

برچسب ها: علی خدادادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار