رضا زمانی نماینده دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با دستور وی از مناطق محروم و دچار تنش آبی خوزستان در شهرستان هویزه بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۹۷۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ 04 July 2021

تابناک خوزستان

رضا زمانی نماینده دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با دستور وی از مناطق محروم و دچار تنش آبی خوزستان در شهرستان هویزه بازدید به عمل آورد.

رضا زمانی در این باره گفت: با توجه به مشکل کمبود آب در شهرستان هویزه ازجمله روستاهای زهیریه، خمس و مالحه از توابع این شهرستان به دستور دکتر محسن رضایی، 3600 عدد آب معدنی آشامیدنی و همچنین اقلام بهداشتی شامل ماسک و ... بین مردم محروم این روستاها توزیع شد.

وی ادامه داد: خوزستان استانی ثروتمند است ولی از فقر اقتصادی و معیشتیِ مردم به شدت رنج می‌برد و این موضوع یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها و دغدغه‌های دکتر محسن رضایی است، از این رو وی با نگاهی ویژه به اتفاقات و مسائل خوزستان می‌نگرد و همیشه تلاش در رفع مشکلات استان خوزستان داشته است.

نماینده دکتر رضایی بیان داشت: محسن رضایی با حساسیتی که به مردم خوزستان به ویژه کم‌آبی‌های اخیر مناطق مختلف این استان داشته است، به سرعت با تهییه اقلام فوق به یاری مردم محروم، عزیز و صبور شهرستان هویزه شتافت که امیدواریم مسئولین دولت و نمایندگان محترم مجلس نیز در راستای تأمین مطالبات بحق مردم در راستای تحقق توصیه سوم از بیانیه گام دوم انقلاب که مربوط به حل مشکلات اقتصادی کشورمان است به یاری مردم شتافته و در این مسیر قدم‌های جدی‌تری بردارند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
آرزوی توفیق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار