آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی و ستادهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آیت‌الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: ۹۷۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷ 07 July 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ سیدقدرت الله حسینی بحرینی در آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی و ستادهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آیت‌الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۲ سال دولت و ارکان کشور دست این آقایان بود، اما نمی دانیم چه دشمنی با نظام و انقلاب داشتند که این بلاها را به سر مردم و کشور آوردند.
وی با بیان مشکلاتی که دولت‌های گذشته برای کشور ایجاد کردند گفت: ۸ سال اشرافی‌گری و ۸ سال دیگر به نام اصلاحات که نفهمیدیم اصلاحات آنها به چه معنی بود و هشت سال اخیر که بدترین دوره کشور بود اما خداوند لطف کرد که اکنون این روحانی پاک و انقلابی و امتحان پس داده سکان دولت را به دست گرفته است.
نماینده ادوار مجلس یادآور شد: همه وظیفه داریم به این دولت کمک کنیم و البته باید مواظب نفوذی‌ها در استان و کشور باشیم.
حسینی بحرینی گریزی هم به انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت زد و گفت: در صحنه انتخابات برادرم سیدناصر حضور پیدا کرد که این حضور توام با موفقیت به لطف خداوند و اعتماد اقشار مختلف مردم بود.
وی گفت: امیدواریم با کمک همه مردم و با همراهی مجلس انقلابی و حمایت حضرت آقا دولت انقلابی شکل بگیرد همان چیزی که جریان انقلابی استان ۴۲ سال آرزوی آن را داشته‌اند.
تفسیر 8 سال دولت روحانی و انتخابات گچساران از زبان اصولگرایان!
 
خرمشهر گچساران!
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات گچساران و باشت از جنس خرمشهرها بود.
ستار هدایتخواه هم در نشست گفت: خداوند را به دلیل حضور حماسی مردم در انتخابات شکر گذاریم و دوم اینکه مردم رئیسی جمهوری در تراز انقلاب انتخاب کردند و خداوند را به خاطر حضور مردم و انتخاب جانباز فداکار در شهرستان‌های گچساران و باشت شاکریم.
وی گفت: امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و پس از آن هم فرمودند مهران را خداوند آزاد کرد و سال‌ها بعد رهبری فرمودند که خرمشهرها در پیش داریم یکی از خرمشهر ها همین دولت اسلامی بود که سالها مورد غفلت قرار گرفت و دولت در اختیار غربگرایان بود تا اینکه با خرمشهری دیگر در خرداد ۱۴۰۰  دولت آزاد شد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیگر خرمشهر در انتخابات باشت و گچساران بود که سالها قدرت در دست افراد اشرافی و وابسته به جریان فکری خاصی بود که آنجا نیز آزاد شد.
وی گفت: این‌ها همه نعمتی بود که باید شکرگزار باشیم برای تحقق دولت اسلامی شهدای ما جان دادند و از همه مهمتر رهبری فرمودند مرحله دیگری از حکومت اسلامی تشکیل دولت اسلامی است و منظور از دولت اسلامی تحول در سه قوه است که از دو سال پیش زمینه سازی برای تحقق دولت اسلامی آغاز و از سال ۹۷ با انتصاب آیت الله رئیسی در قوه قضاییه و در سال ۹۸ با انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب مجلس انقلابی و در سال ۱۴۰۰ در قوه مجریه و با انتخاب آیت الله رئیسی اتفاق افتاد.
هدایتخواه گفت: علاوه بر شکر زبانی باید از نعمت هم یاد کرد زیرا عده‌ای می‌خواستند این حضور حماسی را کم ارزش جلوه دهند در شرایطی این اتفاق و حضور ۵۰ درصدی رخ داد که جنگ رسانه‌ای بین المللی از سال ها قبل اتفاق افتاده بود تا مردم در انتخابات شرکت نکنند در این جنگ بین‌المللی از سروش تا گوگوش از رضا پهلوی تا احمدی‌نژاد از آمریکا تا صهیونیست ها و عناصر دیگر دست به دست هم داده بودند تا این مشارکت کاهش پیدا کند و مردم در زیر موشک باران تبلیغاتی حضور نداشته باشند.
رئیس شورای ائتلاف استان گفت: همچنین کرونا که درصدی از مردم به دلیل آن در انتخابات شرکت نکردند و دلیل دیگر این که دولت در اجرای انتخابات تعلل داشت و برخی از مردم نتوانستند رای خود را به صندوق ها بریزند لذا اگر شرایط عادی و مشکلات و بمباران تبلیغاتی دشمن نبود مشارکت حداقل ۷۰ درصدی را داشتیم.
وی افزود: باید امت دولت ساز به میدان بیاید به یاد داریم تا امت به میدان نیامد نظام اسلامی شکل نگرفت و تثبیت نشد در این مرحله هم امت دولت ساز باید به میدان بیاید تا موفقیت نهایی حاصل شود.
هدایتخواه در ادامه گفت: شما به عنوان نیروهای انقلابی باید پاسخگو باشید اما باید مطالبه گری از مسئولان را همچنان ادامه دهید و دولت اسلامی باید مورد نظارت همیشگی قرار گیرد و مدیران در تراز انقلاب برای دولت انقلابی مشخص شود و اولویت اصلی مطالبه‌گری از دولت اسلامی باید به کار گرفتن مدیران انقلابی و جهادی باشد.
وی افزود: رکن دوم دولت اسلامی بحث ساز و کارها و سیستمها و نظامات در حوزه اقتصاد و فرهنگ است باید انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد هم رخ دهد که نیاز به کار و تلاش همه جانبه دارد.
این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: تازه کار آغاز شده و کار تمام نشده و گردنه‌های مهم و سخت را در پیش رو داریم، دولت اسلامی باید شکل گیرد و به سمت تمدن اسلامی حرکت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار