تاجگردون : بنشینید و حکمت الهی را ببینید. امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد تا هیچگاه امثال من که بسیجی کوچک ازادسازی خرمشهر بودیم فراموش نکنیم خدایی هست که میتواند بر همه قدرتها تسلط یابد.
کد خبر: ۹۷۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ 07 July 2021
فیلم بالا بخش هایی از تصاویر حضور تاجگردون در کنار همرزمانش در جبهه های جنگ است که آن را در واکنش به صحبت کردن اصولگرایان از آزادی خرمشهر و تشبیه آن به موفقیت این طیف سیاسی در انتخابات گچساران و طعنه به تاجگردون منتشر شده است که نماینده سابق گچساران و باشت ضمن انتشار این فیلم مطلبی هم با ادبیات تند آورده است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صفحه مجازی منتصب به تاجگردون با ارسال مطلبی در واکنش به صحبت های روز گذشته ستار هدایت خواه نماینده اسبق شهرستان های بویراحمد و دنا"تفسیر 8 سال دولت روحانی و انتخابات گچساران از زبان اصولگرایان!"نوشت: شنیدم انسان معلوم الحال پس زده شده از دامن مردم عزیز بویراحمد ،فرد پیشانی پینه بسته به تظاهر، در کنار نوکر سرسپرده رانده شده از دامن مردمان مظلوم پاک فطرت گچساران و باشت باد به غبغب انداخته و افاضه لجن مال فرمودند و گفتند خرمشهر ( گچساران)را خدا آزاد کرد.
گچساران در بند نبود و هشت سال گذشته از بند کثیف امثال شما رهایی پیدا کرده و آزاد شده بود. اگر چند صباحی بویی میشنوی و فکر میکنی میتوانی مجدد این مردم و این خطه را به دست نوکران سرسپرده ات به بند کشی اشتباه میکنی. این بو ، بوی کباب نیست.
حال که به لطف همه یارانت و در میدان بدون رقیب واقعی و با مشارکت حداقلی چند صباحی بر کرسی غصبی می نشینید فراموش نکنید تاریخ به شما بارها درس حکمت و اخلاق آموخت و پند نگرفتید و کی میشود چون یاران سرسپرده ات پرده ستاری خدا کنار رود و آنچه که نباید آشکار گردد هویدا شود.
بنشینید و حکمت الهی را ببینید. امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد تا هیچگاه امثال من که بسیجی کوچک ازادسازی خرمشهر بودیم فراموش نکنیم خدایی هست که میتواند بر همه قدرتها تسلط یابد.
منتظر می مانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار