در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد
بزرگواری : با تشبیه انتخابات گچساران به موضوع آزادی خرمشهر موافق نیستم چون این یک قیاس مع الفارق است و اصلا مناسب نبود .
کد خبر: ۹۷۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 08 July 2021


توئیت بالا شب گذاشته توسط سید علی محمد بزرگواری منتشر شد که با توجه به برخی حواشی ایجاد شده در حوزه سیاسی استان پس از سخنان برخی از اصولگرایان کلیدواژه هایی در آن مطرح است که می توان این توئیت را در واکنش به این حواشی ارزیابی کرد چیزی که بزرگواری در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد آن را تایید و اظهار داشت : کاملا درست است و این توئیت در مخالفت با سخنان مطرح شده در نشست بخشی از اصولگرایان استان مطرح شده است ."تفسیر 8 سال دولت روحانی و انتخابات گچساران از زبان اصولگرایان! "
بزرگواری افزود : با تشبیه انتخابات گچساران به موضوع آزادی خرمشهر موافق نیستم چون این یک قیاس مع الفارق است و اصلا مناسب نبود .
وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما این نشست نوعی مدیریت فضا برای سهم خواهی از رئیس جمهور منتخب نیست و آیا با توجه به قدرت میدانی ندای وحدت (جریان حامی مهدی روشنفکر نماینده فعلی بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس) و با لحاظ قدرت سیاسی دیگر مناطق استان آیا مدیریت کنندگان این نشست می توانند به اهداف خود برسند؟ ، گفت : این سوال را باید از نماینده فعلی مرکز استان و دیگر نمایندگان ادوار استان که رای خود را در سبد این آقایان ریختند کرد و معلوم است که این نوع جلسات از يک طیف خاص حکایت از قدرت نمایی دارد که جرقه های اختلافات را نمایان می سازد ولی آنچه از فحوای صحبت ها و برنامه های آقای رئیسی بر می آید به‌ باج خواهان بهایی نمی دهد .
البته نماینده مرکز استان اگر از اقتدار رای مردم برخوردار باشد و دیگر نمایندگان استان در او تاثیر گذار نباشند خیلی می تواند مسائل را میدان داری کند چون دولت آینده برای معرفی کابینه خود نیاز به رای نمایندگان دارد و وزرا هم نماینده قدر را می شناسند.
نماینده اسبق مجلس در پاسخ به این سوال که برخی معتقد هستند بخشی از اصولگرایان در این نشست هدف را دنبال می کردند اول تدارک برای گرفتن پست استانداری و دوم شروع زود هنگام انتخابات مجلس خصوصا در حوزه بویراحمد ، دنا و مارگون برای احیای طیف اصولگرای شکست خورده نظر شما در این خصوص چیست ؟ آیا اولا در گرفتن جایگاه استانداری موفق می شوند و اصلا آیا به صلاح استان می بینید و دوما نظرتون در مورد ورود زودهنگام برای انتخابات مجلس چیست؟
این حرف ها گمانه زنی هایی است که امکان تحقق آن سخت است چون بعضی از این آقایان مراوده هایی با آقای رئیسی داشته اند ولی نماینده مرکز استان با پشتوانه مردمی می تواند خوب نقش آفرینی کند البته تا ببینیم وزرا چه کسانی هستند.
وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود دو حوزه بویراحمد و گچساران با این همه تلاش نهایتا به تفاهمی برای مدیریت سیاسی استان در ۴ سال پیش رو برسند در این بین وضعیت و سهم چهار شهرستان کهگیلویه چه می شود؟ ، هم گفت : در این دولت و مجلس بنا نیست بی عدالتی باشد چون همه يکدست شعار اجرای عدالت و مبارزه با فساد را می دهند البته در کهگیلویه بزرگ همین که‌ بعضی مسئولین به‌ نفع شخص خاصی عوض شوند کفایت می کند!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار