مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان از همراهی پلیس راهور خوزستان با اصحاب رسانه که برای بازدید از آخرین وضعیت منابع آبی سد کرخه و دز به این دو مکان رفتند تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۷۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 10 July 2021

مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان از همراهی پلیس راه خوزستان با اصحاب رسانه که برای بازدید از آخرین وضعیت منابع آبی سد کرخه و دز به این دو مکان رفتند تقدیر کرد.
تابناک خوزستان:
افشار پرویزی بابادی مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان گفت: با توجه به مشکلات کم آبی که برای خوزستان بوجود امده و بسیاری از کشاورزان، دامداران و مردم از کم آبی و قطعی برق بدلیل خشکسالی ها نگران و ناراحت بودند، اصحاب رسانه با رسالتی که داشتند تصمیم گرفتند از آخرین وضعیت منابع آبی این دو سد بازدید کنند.
وی ادامه داد: اما با توجه به حادثه تلخی که برای اصحاب رسانه چند روز پیش رخ داده بود و دو تن از خبرنگاران خبرگزاری ایسنا و ایرنا جان خود را از دست دادند، با هماهنگی های به عمل آمده بین خانه مطبوعات خوزستان و همچنین فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان سردار صالحی و پلیس راه خوزستان که همیشه همکاری مناسب و مطلوبی با اصحاب رسانه داشته اند، همکاران خود را برای تامین امنیت مسیر در اختیار اصحاب رسانه قرار دادند که اقدامی قابل تحسین و دلگرم کننده ای برای اصحاب رسانه بود.
مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان در پایان گفت: بی شک نقش نیروی انتظامی و پلیس راه در برقراری امنیت در جاده ها و جلوگیری از تصادفات و حوادث نقشی پررنگ و بی بدیل است که امیدواریم حافظان امنیت در جاده ها و نیروی انتظامی همیشه در پناه خداوند منان موفق و پیروز و سربلند باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار