سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و هفته ازدواج ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی در سطح این استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷ 12 July 2021
سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و هفته ازدواج ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی در سطح این استان اجرا می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، جمال لطیفی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بهار گفت: شهرستان بهار یکی از شهرستان فعال و موثر در برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان است که جای تقدیر از آقای قنبری فرماندار این شهرستان دارد.

وی با اشاره کیفی سازی سازمان‌های مردم نهاد افزود: در حال حاضر ۱۵۴ سازمان مردم نهاد در استان همدان فعالیت می‌کنند که تنها ۱۰ درصد از این تعداد فعال هستند و باید به دنبال کیفی سازی سازمان‌های مردم نهاد در سطح استان باشیم.

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: از آغاز هفته ازدواج ۶۰ برنامه و کلاس آموزشی در راستای ازدواج جوانان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: راه اندازی غرفه‌های مشاوره پیش و حین ازدواج، تولید محتوای فرهنگی دیجیتال، نشست‌های تخصصی و رسانه‌ای پیرامون ازدواج و راه‌های انتخاب برتر، نشست با سمن‌های فعال در این حوزه و کارگاه‌های آموزشی ویژه زوج‌های جوان از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در استان همدان است.

وی افزود: در این برنامه‌ها به دنبال ایجاد فضای تازه و گفتگوی صمیمی هستیم و سعی بر آن شده تا با بهره گیری از سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه ازدواج و مشاوره بتوانیم بهترین تاثیرگزاری را در این حوزه داشته باشیم.

لطیفی با اشاره به اینکه ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) نمونه کامل یک ازدواج موفق و الگو برای همه جوانان است ابراز امیدواری کرد با برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و اجرای مصوبات آن گامی بلند برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پایدار و کاهش آمار طلاق در استان برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار