تسهیلات وجوه اداره شده تنها به شرکتهایی که دارای تاییدیه نظام صنفی رایانه ای استان باشند اعطا می شود، بنابراین سازمان نظام صنفی رایانه باید برای هماهنگی بیشتر در این حوزه ورود پیدا کند.
کد خبر: ۹۷۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵ 14 July 2021

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران سید مصطفی فلاح سرپرست این اداره کل در اولین جلسه کارگروه وام وجوه اداره شده استان اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف ارتقاء، توسعه و افزایش توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، تولید برنامه‌های نرم‌افزاری و ایجاد بستر مناسب جهت صدور خدمات فنی و مهندسی در این بخش و حمایت از پروژه ها و طرح های توسعه ای و اشتغال آفرینی این حوزه، تسهیلاتی کم بهره و دارای تنفس از محل وجوه اداره شده به فعالان این بخش اعطا می کند.

نحوه اعطا تسهیلات از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری
 

فلاح با تاکید بر مغتنم شمردن این فرصت افزود: تسهیلات وجوه اداره شده تنها به شرکتهایی که دارای تاییدیه نظام صنفی رایانه ای استان باشند اعطا می شود، بنابراین سازمان نظام صنفی رایانه باید برای هماهنگی بیشتر در این حوزه ورود پیدا کند.

رئیس کارگروه وام وجوه اداره شده با اشاره به تایید پنج طرح متقاضی حمایت ایجاد دفاتر ICT روستایی هر یک به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال از مجموع هشت طرح مطرح شده در این نشست تصریح کرد: تصویب این طرح ها در کارگروه استانی به منزله ورود آن به مرحله بعدی بوده و پس از تایید کارگروه کشوری، جهت پرداخت به بانک عامل معرفی می شوند.

فلاح گفت:ضروری است پس از پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح نظارت بر عملکرد آنها نیز صورت پذیرد تا شاهد رونق کسب و کار در حوزه فاوا و ایحاد اشتغال در استان باشیم.

وی در خاتمه با اشاره به ایجاد سامانه توان آفرین با هدف اطلاع رسانی به شرکت های دانش بنیان و فعال در بخش ICT استان اظهار کرد: سامانه توان آفرین به منظور افزایش شفافیت ارائه تسهیلات به کسب و کارها ایجاد شد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی https://tavanafarin.ito.gov.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار