مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دالاهو با اعلام اینکه مشکل تامین آب شرب شهر ریجاب در ۲ مرحله مرتفع خواهد شد، گفت: مشکل آب این شهر در ۲ برنامه کوتاه و بلند مدت و با تعویض و اصلاح خطوط انتقال و شبکه توزیع حل می‌شود.
کد خبر: ۹۷۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 19 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «فریبرز تکنده» افزود: برای رفع کمبود آب شرب در شهر ریجاب، نخستین و مهمترین موضوع بحث مدیریت مصرف توسط مشترکین ساکنین پایین دست است.

وی از جمله اقدامات لازم در راستای مدیریت مصرف را جلوگیری از مصرف آب شرب برای آبیاری باغ دانست و افزود: مدیریت مصرف و کنترل مصارف غیر ضروری از مواردی است که سبب افزایش حداقلی آبدهی برای ساکنین بالادست می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دالاهو با اشاره به اینکه ۲ برنامه کوتاه و بلند مدت برای برطرف کردن مشکل در دستور کار داریم، خاطر نشان کرد: برنامه بلند مدت شامل تعویض خطوط انتقال است؛ زیرا خط موجود جوابگوی هزار و ۲۰۰ مشترک موجود در شهر ریجاب نیست.

تکنده با اشاره به اینکه در صورت تامین اختبار اعتبار موضوع تعویض خطوط انتقال به سرعت در دستور کار قرار خواهد گرفت، افزود: در برنامه کوتاه مدت، اصلاح قسمتی از خط انتقال و شبکه توزیع را در دست اقدام داریم که لوله و  تجهیزات مورد نیاز  خریداری و دپو شده است.

ریجاب از توابع شهرستان دالاهو در ۱۰۰ کیلومتری کرمانشاه واقع شده است.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار