فرمانده انتظامی لرستان:
فرمانده انتظامی لرستان گفت: مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر یکی از مطالبات به‌ حق مردم استان است و پلیس در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۸۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 26 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، سردار "یحیی الهی" روز دوشنبه در کمیسیون مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به مواد مخدر است اظهار کرد: با توجه به شرایط امروزی جامعه و هجمه‌های خاموش دشمن به سمت جوانان، باید با نگاهی نو به مساله مبارزه با اعتیاد پرداخته شود.

وی افزود: نشاط اجتماعی عامل بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر است که تحقق آن مطابق با قوانین و مقررات در چارچوب موازین شرعی و عرفی لازمه جامعه کنونی است و باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر یکی از مطالبات به‌حق مردم است گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پاسخ به این خواسته شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره با تمام توان سعی کرده است محیط را برای فعالیت مجرمانه و عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر ناامن کند.

سردار الهی گفت: مواد مخدر سرمنشا بسیاری از آسیب های اجتماعی و جرائم موجود است که باید با تقویت روحیه جهادی، انسجام، هم افزایی و پشتیبانی تمامی دستگاه های دخیل برای مبارزه با این موضوع اقدام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار