فرمانده انتظامی پاکدشت با اشاره به اجراء طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، گفت: تعداد زیادی از مجرمان منطقه با اجرای این طرح دستگیر و مناطق مختلف شهرستان از وجود این افراد پاکسازی شد.
کد خبر: ۹۸۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 03 August 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ رضا علی‌بخشی اظهار داشت: این مجموعه انتظامی اجرای منظم طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی را که موجب خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان شده و زمینه افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی را فراهم می‌کند، در دستور کار قرار داده و این طرح را به صورت مستمر اجرا می‌کند.

وی افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و مبارزه بی‌امان با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان اجرا شده و دستاوردهای متعددی به همراه داشته است.

علی بخشی گفت: در نخستین ماه تابستان، ۳۹۰ فقره انواع سرقت کشف و ۱۳۵ سارق نیز دستگیر شدند که با اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از جمله آموزش همگانی در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت های موجود، پنج درصد وقوع سرقت کاهش و میزان کشف ۴۸ درصد افزایش یافت.

وی اظهار داشت: طی این مدت، بیش از ۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در پاکدشت کشف شده است.

علی بخشی همچنین از توقیف ۳۳۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اضافه کرد: در اجرای این طرح ۱۸ تن از اراذل و اوباش دستگیر و از آنان ۶ قبضه سلاح گرم شکاری و جنگی کشف و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به کشف بیش از ۲۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر گفت: در طول ایام اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ۳۶ نفر از سوداگران مرگ و ۳۹ نفر معتاد متجاهر در سطح شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پاکدشت با تأکید بر موفقیت پلیس در بستر حمایت مردمی گفت: از مردم درخواست می‌شود تا هرگونه اخبار مربوط به فعالیت‌های مجرمانه در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، به اطلاع عوامل انتظامی برسانند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار