فرماندار خمین، درآمدزایی و گرفتن عوارض شهری را یکی از چالش های شهرداری‌ها برشمرد.
کد خبر: ۹۸۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 05 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد طهرانی در مراسم تحلیف اعضای این پارلمان محلی با بیان اینکه استفاده درست از منابع برای طرح‌های عمرانی شهری سبب رضایتمندی شهروندان می‌شود افزود:اعضای جدید شورای اسلامی در زادگاه امام راحل استفاده بهینه از منابع موجود را که به دلیل تحریم‌ها دارای محدودیت شده اند را در دستور کار خود قرار دهد.
وی با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی در این شهرستان، گفت: این انتخابات با تلاش هیات اجرایی و نظارت و با هدف صیامت از آرای مردم و حقوق نامزدها بدون هیچ‌گونه نارضایتی و شکایتی براساس شاخص‌های وزارت کشور برگزار شد.
طهرانی، حاشیه نشینی، بازنگری طرح جامع شهری و ساماندهی دستفروشان و وانت بارهای میوه‌فروش را مهمترین اولویت های شورای شهر ششم خمین اعلام کرد.
وی تاکید کرد: شهردار خمین باید در کمترین زمان ممکن از سوی اعضای جدید شورای اسلامی انتخاب شود تا مشکلی در مدیریت این شهر ایجاد نشود.
فرماندار خمین افزود: شورای شهر در تصویب مصوبات از خرد جمعی و مشاوره افراد صاحب نظر و در المان های شهری، حوزه های فرهنگی و اجتماعی از الگوهای موفق اجرا شده، استفاده کند.
رئیس دادگستری خمین هم با بیان اینکه شورای شهر باید بهترین تصمیمات را داشته باشد گفت: مردم نسبت به اقدامات شورای اسلامی شهر آگاه هستند و دستگاه قضایی نیز خدمات و فعالیت‌های این نهاد را رصد می کند.
ابوالحسن شریفی افزود: اعضای شورای شهر باید برای رضایتمندی عمومی تلاش کنند و تامین منافع هوادران خلاف قانون است.
در این مراسم تحلیف هفت عضو شورای اسلامی شهر خمین برگزار شد و محمدتقی عظیمی به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر ششم خمین برای یک سال انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار