کد خبر: ۹۸۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ 06 August 2021

 به گزارش تابناک مازندران، ۷۹۵ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۴۰۷ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شبانه روز گذشته ۳۷ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

هم اکنون ۴ هزار و ۵ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.

شناسایی ۴۴۸ بیمار کرونایی جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۸ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۴۴۰ نفر ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: اکنون ۲ هزار و ۶۰۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند

او گفت: ۳۶۳ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر موسوی با اشاره به جان باختن ۳۰ نفر در ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

آمار شوکه کننده کرونا در بابل
سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۳۴۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۱۹۶ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او افزود: در حال حاضر ۱۳۹۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى و ۴۵ نفر هم با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به مرگ ۷ بابلی در این حوزه درمانی به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار