مدیرمسئول خبرگزاری تابناک در استان البرز:
مدیرمسئول خبرگزاری تابناک در استان البرز گفت: اگر به زمان جنگ برگردم بجای اسلحه دوربین در دست میگیرم چرا که بیشترین تصاویر و مستندات به جای مانده مربوط به پشت جبهه بوده و از بطن جنگ کمتر گفته شده است.
کد خبر: ۹۸۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 08 August 2021

اگر به زمان جنگ برگردم بجای اسلحه دوربین در دست میگیرم

به گزارش «تابناک البرز» برزو کلانتری در نشست با اعضای شورای شهر کرج با بیان اینکه خبرنگاران همواره بدون در نظر گرفتن نفع شخصی به دنبال بیان مشکلات مردم و جامعه هستند، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا کنون نیروهای ارزشی بسیاری در حوزه رسانه برای توسعه، آبادانی و پیروزی نظام مقدس و ایران اسلامی فعالیت کردند که یکی از این نیروها شهید صارمی است که روز خبرنگار را روز شهادت ایشان نامگذاری شده است.
وی با بیان اینکه پس از جنگ وارد فعالیت رسانه ای شده ام، افزود: اگر به زمان جنگ برگردم بجای اسلحه دوربین در دست میگیرم چرا که بیشترین تصاویر و مستندات به جای مانده مربوط به پشت جبهه بوده و از بطن جنگ کمتر گفته شده است.
مدیرمسئول خبرگزاری تابناک در استان البرز با اشاره به اینکه خبرنگار واقعی به دنبال تخریب نیست، بیان کرد: رسالت اصلی خبرنگار آگاهی بخشی و رساندن اطلاعات دقیق، درست و به موقع است.
کلانتری خاطر نشان کرد: برخی رسانه ها در این برهه که کشور به امید و نشاط نیاز دارد بدنبال سیاه نمایی هستند، این افراد و رسانه ها دوستدار انقلاب نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار