جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان گفت: در دهه نخست محرم امسال با کمک خیران، بیش از ۶۰ میلیارد ریال بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ 08 August 2021

سردارسرتیپ دوم پاسدار علی مقواساز در آیین تجلیل از خبرنگاران در ستاد سپاه صاحب الزمان (عج) استان با اشاره به شهادت ۱۹ خبرنگار استان در دوران دفاع مقدس گفت: خبرنگاران با انعکاس مناسب حقایق جامعه مسیر حرکت به سمت جامعه اسلامی را به مردم نشان می‌دهند.
وی به نقش بسیج در تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه اشاره کرد و گفت: در محرم امسال با کمک خیران، استانداری، فرمانداری و ائمه جمعه بیش از ۶۰ میلیارد ریال برای تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع آن بین نیازمندان استان اختصاص داده خواهد شد.
جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان افزود: به منظور کمک به عشایر استان هم در تامین آب آشامیدنی، تعدادی تانکر به این مناطق ارسال می‌شود.
سردار مقوا ساز با اشاره به گستره فعالیت بسیج در میدان مبارزه با کرونا گفت: در یک سال و نیم اخیر ۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد، ۳۰۰ باب منزل محرومان بازسازی، هزار و ۵۰۰ جهیزیه تهیه و حدود ۷۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن از طریق رسانه‌ها بدنبال پوشاندن حرکت رو به زوال خود از یکسو و تضعیف نقاط قوت و بزرگ نمایی نقاط ضعف نظام اسلامی از سوی دیگر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار