مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز گفت: همشهریان می‌توانند پس از بررسی و اطمینان پیدا کردن از جاماندن کارت‌های سوخت در جایگاه‌های سطح استان با در دست داشتن مدارک شناسایی خود و وسیله نقلیه مربوطه تا ۱۰ روز به جایگاه مورد نظر و پس از آن به مدت ۱۰ روز به نواحی سه گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز مراجعه و کارت سوخت خود را دریافت کنند.
کد خبر: ۹۸۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 09 August 2021

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی دلبری اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۰۰۰ کارت هوشمند سوخت جامانده در جایگاه‌های عرضه سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز در کلاس‌های مختلف شناسایی و امحاء شده است.

وی با اشاره به اینکه اکثر این کارت‌ها به دلیل جاماندن در جایگاه‌های عرضه سوخت و عدم پیگیری از طرف صاحبان آنان باطل شده، گفت: با توجه به هزینه بر و زمانبر بودن درخواست صدور مجدد کارت سوخت، همشهریان می‌توانند پس از بررسی و اطمینان پیدا کردن از جاماندن کارت‌های سوخت در جایگاه‌های سطح استان با در دست داشتن مدارک شناسایی خود و وسیله نقلیه مربوطه تا ۱۰ روز به جایگاه مورد نظر و پس از آن به مدت ۱۰ روز به نواحی سه گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز مراجعه و کارت سوخت خود را دریافت کنند.

وی افزود: کارت‌های جامانده پس از گذشتن زمان‌های مورد نظر جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده غیر فعال و تراشه آنها امحاء می‌شوند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۱۰۰ فقره کارت هوشمند سوخت نیز در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز حذف‌ رمز شد، توضیح داد: شهروندان برای انجام عملیات حذف رمز با حضور در نواحی مرکزی و ساوجبلاغ و با ارائه مدارک شناسایی (کارت سوخت، کارت خودرو و کارت ملی مالک) می‌توانند خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

دلبری گفت: غالبا قفل شدن، فراموش کردن و ورود رمز اشتباه کارت سوخت مراجعین به جایگاه‌های سوخت از دلایل حذف رمز است.

وی ادامه داد: در البرز ۲۹ دفتر خدمات پلیس + ۱۰ آماده ارائه سایر خدمات کارت هوشمند سوخت از جمله درخواست کارت المثنی و اعلام مفقودی آن، اخذ تراکنش سوختگیری، رفع خطای بیمه خودروهای نفت وگاز سوز و راهنمایی در خصوص رفع مسدودی کارت‌های سوخت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار