محمود الله مرادی:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: هیچ‌گونه دخالتی در عزل و نصب‌ها و انتصابات استانی نکرده، اما به شدت مطالبه‌گر مشکلات مردم از مسئولان هستیم.
کد خبر: ۹۸۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ 09 August 2021
به گزارش تابناک کردستان، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از زحمات خبرنگاران اظهار داشت: از تلاش‌های همه خبرنگاران در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه تشکر می‌کنم.

وی همکاری اصحاب رسانه با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و پیگیری و مطالبه‌گری دغدغه‌های مردمی را قابل تقدیر خواند و گفت: با تلاش خبرنگاران همواره شاهد رفع بسیاری از مشکلات در حوزه‌های مختلف بوده‌ایم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، از برگزاری ۳۳۰ برنامه در این هفته خبر داد و تصریح کرد: اکثر برنامه‌ها، به دلیل کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر امسال به شعار محوری قیام حسینی، مردم مطالبه‌گر و مسئولان پاسخگو نامگذاری شده است، افزود: در این ایام برنامه‌های متنوعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

الله‌مرادی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را یکی از واجبات خواند و بیان کرد: باید ترویج و اجرای این فریضه الهی نهادینه و به فرهنگ عامه مردم تبدیل شود.

وی تاکید کرد: باید مسئولان همه ادارات و خود مردم برای نهادینه شدن این فرهنگ والای اسلامی در جامعه تلاش و احساس مسئولیت کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه در عزل و نصب‌ها و انتصابات مسئولان استانی هیچ دخالتی نمی‌کنیم، اظهار کرد: این ستاد به شدت مطالبه‌گر مشکلات مردم از مسئولان، نمایندگان مجلس و اعضای شورا بوده و در این راستا با هیچ کسی مماشات نخواهیم کرد.

الله‌مرادی با تبریک آغاز به کار دولت سیزدهم یادآور شد: در راستای کمک به دولت جدید و تازه نفس از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همواره در مبارزه با فساد و رانت‌خواران کوتاه نخواهیم آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار