به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار ، مراسمی با حضور فرماندار شهرستان درمیان، امام جمعه شهرستان، امام جمعه اهل سنت اسدیه، معاون سیاسی فرمانداری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران ادارات و خبرنگاران، اصحاب رسانه و مسئولین روابط عمومی های برتر ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری درمیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ 11 August 2021

در ابتدای جلسه قیاسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: شغل خبرنگاری یکی از جذاب ترین و پر مخاطره ترین شغل های حال حاضر است و سربازان خط مقدم اطلاع رسانی بدون کوچکترین چشم داشت مشغول تولید خبر و اطلاع رسانی در زمینه های مختلف به مردم شریف هستند.

مولوی عبدالهی امام جمعه اهل سنت اسدیه نیز در سخنانی از تلاش خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان تشکر نموده و اهتمام بیشتر در خصوص انعکاس اخبار برای آگاهی مردم را خواستار شد.

حجت الاسلام خزاعی امام جمعه شهرستان با اشاره به رسالت خبرنگاران و لزوم توجه بیشتر به فعالین این حوزه خاطرنشان کرد خداوند پیامبران را به عنوان نوید دهنده و خبر دهنده مبعوث کرده است و در سوره نبا به صراحت به اهمیت خبر و خبررسانی اشاره شده است، وی اضافه کرد: ما گاها قادر نیستیم داشته هایمان را خوب به مردم منتقل کنیم. گاهی با یک خبر جهانی دچار تغییر می شود خدا ناکرده کاری نکنیم ناخواسته فعالیتمان در جبهه دشمن باشد.

حسینعلی بخشی فرماندار شهرستان درمیان همچنین در این جلسه گفت: بی‌توجهی و کم‌لطفی برخی از مدیران نسبت به مطالبه‌گری خبرنگاران قابل قبول نیست و همه مدیران باید در قبال سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخگو باشند، فرماندار درمیان در ادامه افزود: خبرنگاران پل ارتباطی بین مسوولان و مردم بوده و هرگونه پیگیری از جانب این قشر باید با ملایمت و خونسردی مدیران و ارائه توضیحات لازم انجام شود.

«حسینعلی بخشی» تصریح کرد: خبرنگاران شهرستان می توانند با تاسیس تشکل در حوزه خبری، نسبت به پیگیری مطالبات خود اقدام کنند، خبرنگاران طلایه داران عرضه اطلاع رسانی هستند و در جریان شیوع بیماری کرونا ضرورت دارد اطلاع رسانی خبرنگاران شهرستان، اصحاب رسانه و مسئولین روابط عمومی ادارات به مراتب بیش از پیش باشد.

بخشی خاطر نشان کرد: درخواست ما از خبرنگاران، اصحاب رسانه و مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان دقت، صحت و سرعت و همچنین استفاده مطلوب از ظرفیت عظیم فضای مجازی در انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در پایان این مراسم با تقدیم هدیه و لوح سپاس از زحمات خبرنگاران، اصحاب رسانه و مسئولین روابط عمومی های برتر ادارات شهرستان تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار