مردم ولایتمدار و شهیدپرور قم عصر چهار شنبه با پیکر مطهر شهید «محمد مهدی مالامیری» نخستین روحانی شهید مدافع که پس از ۶ سال، شناسایی و به کشور بازگردانده شده است، وداع کردند.
کد خبر: ۹۸۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 12 August 2021

وداع مردم قم با نخستین شهید روحانی مدافع حرم

به گزارش تابناک قم، پیکر مطهر شهید «محمد مهدی مالامیری» بیستم مرداد با استقبال جمع محدودی از مسئولان حوزوی و فرماندهان نیروهای مسلح وارد قم شد و عصر چهارشنبه بر روی شانه های مردم قدرشناس منطقه پردیسان قم از بلوار سلمان تا مزار شهید مبارک تشییع شد.

آیین وداع با این شهید والامقام همچنین چهارشنبه شب در مسجد امام حسین(ع) منطقه نیروگاه و حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

شهید محمد مهدی مالامیری در شامگاه دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴، مصادف با اول ماه رجب و همزمان با میلاد امام محمدباقر (ع) همراه با دیگر مجاهدان تیپ فاطمیون در منطقه بصری الحریر استان درعای سوریه به شهادت رسید. پیکر این شهید روحانی مدافع حرم پس از گذشت ۶ سال از شهادت شناسایی و به میهن بازگشت.

این شهید والامقام، اولین روحانی مدافع حرم است که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه به شهادت رسیده است.

مراسم تشییع پیکرمطهر شهید نیز، ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه ۲۱ مرداد مصادف با سومین روز از ماه محرم، در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار و برای خاکسپاری، به گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) منتقل خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار