مخترع جوان قمی مدال برنز نخستین دوره مسابقات بین‌المللی اختراعات ویژه مخترعان (IFIA) عضو فدراسیون جهانی را به دست آورد.
کد خبر: ۹۸۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 14 August 2021

به گزارش تابناک قم، سید صدرالدین افقهی مخترع جوان از قم مدال برنز نخستین دوره مسابقات بین‌المللی اختراعات ویژه مخترعان (IFIA) عضو فدراسیون جهانی را به دست آورد.

650 اختراع از 35 کشور جهان در این رویداد بین‌المللی ثبت‌نام کردند، کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، مراکش، ایران، قطر، بحرین، انگلستان، لبنان، لهستان، چین و غیره در این عرصه حضور داشتند.

مخترعان برگزیده طبق قوانین جشنواره اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال فیلمی کوتاه و کاربردی از نوآوری و اختراع خودکرده و سپس اعضای هیئت‌داوران فدراسیون در طی مدت 3 روزبه ارزیابی و بررسی طرح‌های ارسالی پرداختند و بر این اساس سید صدرالدین افقهی از استان قم به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کرد و مدال برنز را از آن خود کرد.

سید صدرالدین افقهی سبزواری فعالیت‌های خود را از اوایل دوران دانشجویی با ورود به حوزه فرهنگی دانشگاه پیام نور سبزوار و دبیری یکی از کانون‌های فرهنگی مذهبی دانشگاه آغاز کرد.

دیپلم افتخار از نمایشگاه بین‌المللی اختراعات نورنبرگ آلمان، دیپلم افتخار از نمایشگاه بین‌المللی کیش، رتبه دوم از جشنواره بسیج خراسان رضوی، شناخته‌شده به‌عنوان نخبه بسیجی از شهرستان سبزوار در سال 89، عضو فدراسیون جهانی مخترعین (IFIA)، عضو هیئت مؤسس کانون مخترعین دانشگاه پیام نور سبزوار ازجمله سوابق این نخبه علمی است.

سید صدرالدین افقهی با اشاره به حضور در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی اختراعات عضو فدراسیون جهانی خاطرنشان کرد: بیشتر طرح‌ها و اختراعاتی که بنده تاکنون داشته‌ام با همکاری سید علی شمس بوده و ایشان نقش مهم و اساسی در اختراعات و طرح‌های بنده داشته‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار