فرمانده سپاه ناحیه رودان:
تابناک-صادقی با بیان اینکه شمر ‌و‌ یزید زمانه را نباید فراموش کنیم؛ گفت: با اتحاد مسلمین آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی کنند.
کد خبر: ۹۸۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ 19 August 2021

به گزارش خبرنگارتابناک از رودان، عبدالله صادقی فرمانده سپاه شهرستان رودان در جمع اعضای هیئت فرهنگی و مذهبی حضرت علی اصغر علیه السلام دهستان رودخانه بر اظهار کرد: حضرت محمد مصطفی (ص) در آیات و روایات از قرآن و عترت به عنوان دو ریسمان های الهی یاد کرده و فرموده اند باید به آن دو ریسمان الهی چنگ زد‌. همچنین ائمه معصومین علیهم السلام نیز از امام حسین علیه السلام به عنوان کشتی نجات یاد کرده اند که هر کس وارد کشتی آن امام همان شود به ساحل نجات خواهد رسید‌.

وی به تبیین فضائل اخلاقی حضرت عباس علیه السلام پرداخت و افزود: حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام از بصیرت بالایی برخوردار بود. زمان حرکت امام حسین علیه السلام به سمت کربلا، برادرانش از جمله محمد حنفیه، به آن حضرت گفتند راهی که در پیش گرفته اشتباه است و مسیر دیگری را انتخاب کند، اما زمانی که از حضرت عباس علیه السلام پرسیدند کجا می روید در پاسخ گفت هرجا حسین پا گذارد به دنبالش خواهم رفت. برای حضرت ابوالفضل علیه السلام امان نامه آوردند اما نپذیرفت و در پاسخ گفت حسین امان نداشته باشد و من و برادرانم امان داشته باشیم؟ به هیچ وجه این امان نامه را نمی پذیرم.

فرمانده سپاه ناحیه رودان گفت: شجاعت و دلاوری های حضرت عباس علیه السلام زبانزد بود اما بصیرت بالای آن حضرت فوق تمام فضائل اخلاقی و اقداماتی می باشد که انجام داده است.

صادقی ادامه داد: نباید از طریق تفرقه و پراکندگی به موفقیت رسید، قبل از انقلاب، در کشور دو صدایی بود، حرف حکومت و مردم همخوانی نداشت از این رو، آن حکومت برچیده شد و حکومت اسلامی روی کار آمد و همه یکصدا شدند.

وی بیان کرد: وقتی با اقتدار می گوییم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند یا اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود بدین معناست که همه ما، شمر و یزید و شیطان بزرگ زمان خودمان را شناخته ایم و همه یکصدا این فریاد را سرداده و ذره ای از موضع گیری خود عقب نشینی نکرده ایم. چه بسا که محکم تر از قبل فریاد می زنیم که آمریکا غلط می کند جنگی را بر علیه کشور ایران آغاز کند.

فرمانده سپاه ناحیه رودان با اشاره به اینکه «زمان بزن در رو» تمام شده است، چرا که اتحاد مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس را همگان شاهد بودند، گفت: در این مدت، افراد از هر قومیتی به پای انقلاب ایستادند و بر تمام جهان غلبه کردند. به فرموده امام راحل؛ انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شد علاوه بر این، توانستیم ابر قدرت شرق و غرب را در هم بشکنیم.

صادقی ادامه داد: دشمنان جرأت و قدرت هیچ گونه تقابلی به بمباران عین الاسد، توقیف کشتی انگلیسی در خلیج فارس و دستگیری تکاوران آمریکایی را ندارند چرا که رو به زوال و اضمحلال هستند که همه اینها نتیجه اتحاد ملت، دولت و حکومت و همچنین خود ملت یا یکدیگر و وحدت بین ارتش و سپاه است. حضور مشترک این دو نهاد مقدس در کمک رسانی به سیل زدگان و زلزله زدگان و همچنین کمک های مومنانه نمود بارز این وحدت و اتحاد بین آن دو است.

وی اضافه کرد: کار بزرگ شهیدحاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت، شکست داعش (دشمنی تا دندان مسلح) در منطقه بود که به اذعان داعشی ها، هدف اصلی شان جمهوری اسلامی ایران بود و دیگر حکومتی به نام داعش در منطقه وجود ندارد و این ثمره وحدت بین جهان اسلام است.

فرمانده سپاه ناحیه رودان افزود: در منطقه خودمان نیز این وحدت و اتحاد همچنان باید محکم تر از قبل تداوم داشته باشد. با بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه تحول محلات و با کمک شوراها و دهیاری ها، بسیج، معتمدین محل، روحانی مسجد، نیروی انتظامی و ... مشکلات محلات را رصد، شناسایی و اولویت بندی و سپس به ترتیب اولویت رفع کنیم.

در ادامه این برنامه، محمد سالاری دبیر اجرایی هیئت فرهنگی و مذهبی حضرت علی اصغر علیه السلام دهستان رودخانه بر به معرفی این هیئت پرداخت و اظهار کرد: هیئت فرهنگی و مذهبی حضرت علی اصغر علیه السلام این دهستان در آبان ماه ۱۳۹۴ تشکیل شد، این هیئت واحد متشکل از ۲۴ هیئت عزاداری روستاها و محله های این دهستان است.

وی افزود: سال های قبل در ایام محرم و صفر، برنامه های بزرگی از جمله اجتماع ۲۴ هیئت با حضور جمعیتی بالغ بر دو هزار نفر از حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) تا گلزار شهدای این دهستان، مراسم عزاداری به صورت پیاده روی برگزار می شد اما امسال با توجه به شرایط کرونایی، این برنامه با حضور سرهنگ عبدالله صادقی فرمانده سپاه ناحیه رودان و یک نماینده از هر روستا با رعایت پروتکل های بهداشتی در دهستان برگزار و به صورت مجازی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد.

یادآور می شود، دهستان رودخانه بر از توابع بخش رودخانه شهرستان رودان واقع در شمال استان هرمزگان دارای جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار