استاندار اصفهان گفت: بیمارستان فوق العاده ۱۵۰ تختخوابی ویژه بیماران کرونایی در روزهای آینده در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۸۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ 19 August 2021

عباس رضایی در حاشیه جلسه اضطراری مدیریت بحران استان که ویژه هماهنگی میان دستگاه‌های مربوطه برای راه‌اندازی بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در استانداری اصفهان برگزار شد افزود: تعداد بیمارانی که به دلیل کرونا به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند بیش از حد معمول شده است و ما درصدد پیش‌بینی مراکز درمانی جدید برای افزایش احتمالی بیماران کرونایی هستیم.
وی بیان کرد: تمام تلاش ما استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و بیمارستان‌های خصوصی و تامین اجتماعی و راه‌اندازی تخت‌های بیشتر است.
استاندار اصفهان ادامه داد: وظیفه مسوولان گام برداشتن با تمام توان و تلاش در راستای رفع و حل مشکل کرونا ست و در استان اصفهان نیز هماهنگی و همدلی خوبی میان مدیران دستگاههای مختلف وجود دارد.
وی تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد سوله بیمارستان آیت الله صدوقی اصفهان برای استقرار ۱۵۰ تختخواب ویژه بیماران کرونایی تجهیز و تا چند روز آینده با مشارکت همه دستگاه‌های مربوطه راه‌اندازی شود.
رضایی اظهارداشت: همچنین تعدادی از سوله‌های شهرداری نیز ظرفیت خوبی برای ایجاد بیمارستان‌های جدید برای روزهای اضطراری است که بازدید از آن‌ها و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.
وی از مردم خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این روزهای سخت کرونایی از افزایش آمار مبتلایان و فشار بر کادر درمانی استان پیشگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار