استاندار قم با صدور پیامی درگذشت غلامرضا جانقربان معاون فقید شهرسازی و معماری شهرداری قم را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۸۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶ 20 August 2021

به گزارش تابناک قم، در پیام بهرام سرمست آمده‌است: درگذشت معاون پرتلاش و با سابقه شهرداری قم مهندس غلامرضا جانقربان موجب تالم و تاثر فراوان شد.

پیام ادامه یافته‌است: فعالیت‌ها و خدمات ایشان در عرصه مدیریت شهری، زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت بوده و مردم شریف و قدرشناس قم زحمات مرحوم مغفور را از یاد نخواهند بُرد.

پیام می‌افزاید: اینجانب این مصیبت را به‌خانواده محترم، شهروندان قم و جامعه مهندسی استان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

غلامرضا جانقربان از مدیران با سابقه شهرداری قم که مدت ۳۵ سال در سِمت‌های مختلفی به‌زائران و مجاوران بارگاه منور و نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) خدمت کرده بود، ظهر روز جاری بیست و نهم مردادماه به‌علت ابتلا به‌ویروس کرونا درگذشت.

وی از سال ۹۴ در کسوت معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم مشغول به‌فعالیت بوده و پیش از آن هم در سِمت‌هایی مانند معاون خدمات شهری و مشاور عالی شهردار قم، به‌شهر کریمه اهل بیت(س) خدمت کرده‌است.

مرحوم غلامرضا جانقربان همچنین در سطح کلان در سِمت‌هایی مانند قائم مقام قرارگاه سازندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قائم مقام شهردار منطقه ۱۲ تهران فعالیت کرده بود.

وی پس از ۳۵ سال تلاش و فعالیت اجرایی در واپسین روزهای خدمت خود به‌سر می‌برد که به‌دلیل ابتلا به‌ویروس کرونا، اندکی پیش از بازنشستگی، دارفانی را وداع گفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار