آیت الله نوری همدانی:
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پی درگذشت عالم فرزانه و اندیشمند برجسته استاد محمدرضا حکیمی، با صدور پیامی آورده است: نوآوری، انقلابی در سطح بسیار بالا و جامع بودن از ویژگی‌های ممتاز ایشان بود.
کد خبر: ۹۸۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 23 August 2021

به گزارش تابناک قم، در این پیام آمده‌است: درگذشت عالم فرزانه و اندیشمند برجسته استاد محمدرضا حکیمی موجب تاثر و تاسف گردید.

پیام حاکیست: نوآوری، انقلابی در سطح بسیار بالا و جامع بودن از ویژگی‌های ممتاز ایشان بود که با قلمی روان و توانا تالیفات متعددی در حوزه‌های مختلف علوم اسلامی در جهت ترویج و تبیین معارف اسلامی و نشر تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از خود به‌یادگار گذاشت.

دربخش دیگری از این پیام آمده‌است:‌فقدان آن عالم وارسته را به‌جامعه علمی، شاگردان و علاقمندان و خاندان مکرم حکیمی تسلیت عرض نموده، از خداوند قادر متعال غفران و رحمت واسعه الهی را برای آن مرحوم مسالت می‌نمایم.

استاد محمدرضا حکیمی فقیه و مجتهد شیعه، فیلسوف، متفکر و نویسنده ایرانی در ماه‌های اخیر چند بار به‌علت ابتلا به‌کرونا و بار دیگر به‌علت ضعف جسمانی ناشی از بیماری در بیمارستان بستری شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت، اما پس از بهبود وضعیت و با نظر پزشکان از بیمارستان ترخیص و روند درمان در منزل پیگیری می‌شد تا اینکه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه آخرین شب مرداد ۱۴۰۰ در سن ۸۶ سالگی به‌علت کهولت سنی دیده از جهان فرو بست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار