تابناک- مدیرکل مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان گفت: استانداری هرمزگان در ارزیابی عملكرد استانداری ها توسط وزارت کشور، جايگاه "سطح عالی" کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۹۸۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 23 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، محمد احمدی با اشاره به انتشار نتایج ارزیابی عملکرد استانداری های سراسر کشور، اظهار کرد: براساس اعلام نتایج این ارزيابى ها توسط وزارت کشور و ارزیابی عملکرد صورت گرفته، استانداری هرمزگان با تحقق ۹۳.۷۲درصدی برنامه ها و کسب ۱۸۷۴.۴۷ امتیاز در حوزه شاخص های عمومی و اختصاصی، موفق به دستیابی به "سطح عالی" شد.

 

وی افزود: استانداری هرمزگان در این ارزیابی عملکرد در شاخص های عمومی از سقف هزار امتیاز، ۹۲۹.۵۹ امتیاز را کسب کرده است.

 

مدیرکل مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان همچنین گفت: در ارزیابی شاخص های اختصاصی، استانداری هرمزگان موفق به کسب ۹۴۴.۸۸ امتیاز از سقف هزار امتیاز شده است.

 

احمدی عنوان کرد: این ارزیابی عملکرد در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد دستگاه های اجرایی، موضوع فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و به منظور آگاهی از میزان موفقیت استانداری ها در اجرای برنامه ها و اهداف کمی و تخصصی اصلاح نظام اداری، در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی و همچنین استفاده از نتایج آن در راستای بهبود عملکرد در سطوح مختلف نظام مند نمودن فعالیت ها و اقدامات، تصحیح اهداف و برنامه ها، توسط وزارت کشور صورت گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد : طی چند سال اخیر استانداری هرمزگان موفق به کسب "سطح خوب" از چهار سطح امتیازی عالی، خوب، متوسط و ضعیف شده بود که در سال ۹۹ با جهشی قابل توجه، توانستیم جایگاه "سطح عالی" را بر اساس ارزیابی انجام شده کسب کنیم.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار