معاون سیاسی استاندار
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تاریخ در آینده پزشکان را قضاوت خواهد کرد که چه ایثارگری هایی کردند.
کد خبر: ۹۸۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸ 23 August 2021

معاون سیاسی استاندار ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و برخی مسئولان استانی و شهرستانی بهداشت و درمان به مناسبت روز پزشک از بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج بازدید و از پرسنل درمانی تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد احد جمالی در حاشیه این دیدار با اشاره به روز پزشک گفت : روز اول شهریور روز بزرگداشت فیلسوف و پزشک بزرگ ایرانی ابوعلی سینا به عنوان شخصیتی است که در زمان خودش جهانی بود و قرن ها تفکرات و نظراتش به عنوان پایه پزشکی دنیا مطرح بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بیان کرد : بازدید امروز از مرکز بهداشت اکبرآباد و بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج برای تقدیر از زحمات کادر درمان استان صورت گرفت.

جمالی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا افزود : در شرایط خاصی قرار داریم . شرایطی که تاریخ در آینده قضاوت خواهد کرد که این ایام کرونایی چه مسئولیت سنگین و خطیری بر عهده این پزشکان و جامعه پزشکی ما بوده و چه ایثارگری ها و چه شهدایی این جامعه بزرگ تقدیم ملت ایران کرده است.

وی در پایان گفت: توفیق شد در خدمت این عزیزان رسیدیم، امیدواریم که ان شاالله خداوند بر قوت و قدرتشان و علم شان بیفزاید. بدون شک مردم قدر شناس این زحمات هستند و اجر اصلی هم ان شاالله با خداوند متعال خواهد بود.
لازم به توضیح است در بازدید از بخش های مختلف مراکز درمانی یاد شده با اهداء شاخه گل از زحمات کادر درمان تجلیل شد.

برچسب ها: احد جمالی ، روز پزشک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار